czwartek, 3 czerwca 2010

029. Zwiastun The Sims 3 Kariera


Ze wzgledu na to że już jutro premiera The Sims 3 Kariera postanowiłam dodać zwiastun tego dodatku. Jestem bardzo ciekawa jaki będzie i jak wypadnie. Jeżeli ktoś już bedzie miał może dzielić się z nami swoimi wrażeniami na temat nowego dodatku. Ja osobiście nie będę go miała, gdyż nie mam nawet The Sims 3, jestem wielką wielbicielką drugiej serii, mam do niech jakiś sentyment, może dlatego że właśnie od The Sims 2 zaczęła się moja przygoda z Simami, potem u mojej przyjaciółki grałam w Bezludną Wyspę, a potem pokolei poznawałam dodatki od Na Studiach, które mam dopiero od niedawna, do Czterech Pór Roku, które są moim najnowszym dodatkiem. A no i nie zapominajmy o Ewie, która pokazała mi świat Podróży. Także narazie nie decyduje się na trzecią serie. Wiecie co? OK, dosyć już tego bazgrania, które nie ma sensu, zapraszam do oglądania zwiastunu i komentowania oraz dzielenia się opiniami o dodatku.



(c)AgnEs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz