piątek, 20 sierpnia 2010

040. Mam Osiedlowe Życie!!!


O rany, w końcu mam Osiedlowe Życie, ale fajnie, ale dopiero jutro bedę mogła je zainstalować, bo dopiero juto idę do Ewy! Ale bardzo się cieszę, bo taka okazja mogła się nie zdarzyć, kupiłam je w Saturnie za 24.90 zł! To była naprawdę świetna okazja, tata na początku się nie chciała zgodzić, ale się udało, jutro lub ewentualnie w niedziele je zainstaluje, instalowałabym je nawet dzisiaj, no ale muszę najpierw podskoczyć do Ewy, a zresztą tata powiedział, żebym się teraz nie wygłupiała, bo jest dużo godzin, a pół godziny temu przyjechalśmy do domu. Poprostu chodzić nie mogę, po tym całym dniu spacerowania po Krakowie... No to teraz mam piękną kolekcję, bo będę grała w The Sims 2, Na Studiach, Nocne Życie, Własny Biznes, Zwierzaki, Cztery Pory Roku, Podróże i Osiedlowe Życie, no i jeszcze akcesoria Na Święta i Moda z H&M. Wiem, piszę o tym wszystkim jak takie małe dziecko, no niestety tak to wygląda. Kolejna notka, ale taka na serio pojawi się, bo ja wiem, do tygodnia.

Pozdrawiam gorącą wszystkich czytelników mojego bloga i przepraszam za tą nudną notkę, no ale w końcu mogę dzielić się też swoimi przeżyciami xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz