poniedziałek, 13 września 2010
047. Magiczne rangi czarowników
Magiczne rangi
Gdy nasz sim jest już wiedźmą/czarownikiem dostaje kocioł i Księgę Czarów. Księga czarów służy nam do zgłębiania wiedzy o dobrej/złej magii oraz do nauki czarów.
Rangi:
-Bardzo dobry czarownik/Bardzo dobra wiedźma
-Dobry czarownik/Dobra wiedźma
-Miły czarownik/Miła wiedźma
-Czarownik/Wiedźma
-Wredny czarownik/Wredna wiedźma
-Zły czarownik/Zła wiedźma
-Strasznie zły czarownik/Strasznie zła wiedźma
Czarownicy, którzy preferują dobrą magie mają białe stroje, a kiedy zdobędą rangę Dobry czarownik/Dobra wiedźma, ich ciało pokrywa się magicznymi plamami. A nad bardzo dobrymi czarownikami i bardzo dobrymi wiedźmami unosi się niebieska aura.
Neutralni czarownicy mają szare uniformy, a źli - czarne. Skóra Złego czarownika/Złej wiedźmy jest zielona. Strasznie źli czarownicy i strasznie złe wiedźmy otacza zielona aura.
(c)Pavicjusz Korynowski z forum.simy.focus.pl
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz