poniedziałek, 20 września 2010

049. Jak zrobić zoo


Dzisiaj w notce jak zrobić zoo w The Sims 2. Wcześniej chciałam powiedzieć, że zajełam 1 miejsce w konkursie na blog-sims. A to mój dyplom:

Bardzo dziękuję autorowi bloga!
A teraz napisze wam ja zrobić zoo.
UWAGA!!! Przedewszystkim wymagane jest zalogowanie się na stronie www.thesimsresource.com

Tu znajdziesz zwierzęta itp.
Tu znajdziesz klatki: mała  średnia  duża
Ściągnij rzeczy które chcesz i są ci potrzebne, wypakuj je do folderu Downloads, wejdź do gry, zbuduj parcele publiczną, wejdź do niej i możesz zacząć urządzać swoje zoo.
Myślę, że pomogłam.

Chciałam też zaprosić na moje pozostałe blogi, które dzisiaj obchodzę I urodziny. Znajdziesz je z lewej strony bloga w dziale Moje blogi.

Pozdrawiam gorąco;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz