poniedziałek, 11 października 2010

052. Jak grać w oknie


Bardzo prosty poradnik, większość z was już go zna, ale są osoby, które jeszcze tego nie wiedzą. Dzisiaj nie będę się rozpisywać, bo niestety, ale mam dużo nauki i jedną pracę na plastykę do wykończenia. Jeżeli będzie taka potrzeba, to dodam jeszcze fotki. Ok, więc do rzeczy.

1. Kliknij prawym przyciskiem myszki na najnowszy dodatek, w moim przypadku jest to Osiedlowe Życie i wybierz Właściwości
2. Teraz tam gdzie znajduje się Element docelowy wpisujesz na końcu to:
" -w" (oczywiście bez cudzisłowiu)(dla osób które tego nie rozumieją napiszę tak: spacja-w) myślę, że zrozumiałe
3. Oczywiście ostatnim krokiem jest potwierdzenie tego, porzez kliknięcie  OK

Ludzie, proszę was, jeszcze tylko 2 osoby muszą zgłosić się do konkursu!!! Ostatnio zauważyłam, że bloga odwiedza dosyć dużo osób, za co bardzo wam dziękuję, ale liczyłam na to, że ktoś się zgłosi, no, ale nie.... Ja chciałam zrobić konkurs dla was! Nie z powodu jakiegoś głupiego kaprysu, chciałam to zrobić dla was. Bardzo dziękują tym trzem blogom, które się zgłosiły. No, cóż, zobaczymy, myślę, że jeszcze przymajmniej 2 blogi się zgłoszą... Zgłaszać się można pod notką nr 50!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz