czwartek, 28 października 2010

055. Spis zaklęć


Wszyscy czarownicy/czarownice/wiedźmi itp. znają jakiekolwiek zaklęcie, a oto spis ty zaklęć. Nasze magiczne postacie mogą użyciać ich w zależności od swoich umiejętności magicznych oraz jak ja to nazywam ich statusu ;))), znaczy chodzi oto, czy jest dobry, czy zły...
Dobre czary:Benemoodus Simae - Poprawienie nastroju
Creatum Insecto Volucris - Tworzenie owadów (motyli albo świetlików)
Exflammo - Ugaszenie ognia
Ramedis Simae - Wyleczenie sima z choroby
Beautificus Locus - Rozpogodzenie
Campello Acceptus - Poprawienie nastroju
Appello Servantus - Wezwanie sługi-widma
Benemoodus Populus - Sim przestaje być wrogiem
Mactoamicus - Sim staje się przyjacielem
Expello Mortis - Przywrócenie do życia
Neutralne zaklęcia:
Aqua Deletus - Wyparowanie kałuży
Cleanius Corpus - Czyszczenie mebli
Folium deletus - Palenie liści
Corpus Athleticus - Odchudzenie sylwetki
Corpus Fleshicus - Otłuszczenie sylwetki
Magivestigium - Teleportacja
Creatum Nutrimens - Tworzenie jedzenia
Expello Simae - Teleportowanie sima z parceli
Appello Cattus Amicus - Przywołanie chowańca
Purgomagus - Wszystkie zaklęcia przestają działać
Appello Simae - Przywołanie sima
Magus Mutatio - Zmiana sima w czarownika
Tempus Interruptus - Zatrzymanie czasu
Klątwy:
Spiritus Poultria - Zachowanie kurczaka
Mellifera Attacum - Zesłanie pszczół
Inflamo - Stworzenie ognia
Heavus Ho - Choroba
Corruptus Locus - Stworzenie robactwa i wywołanie burzy
Campello Discrepo - Pogorszenie nastroju
Servantus Attackum - Wezwanie sługi-widmo
Tabula Rasa - Usunięcie wspomnień
Extractum Amorus - Zniszczenie miłości
Vivificus Zombiae - Wskrzeszenie sima jako zombie
(c)Pavic. z forum.simy.focus.pl
Nak koniec muszę się wam czymś pochwalić, wiem, że wyjdę na jakąś nienormalną idiotkę, ale dostałam 2 z niemieckiego! To jest jakaś moja tradycja, bo w zeszłym roku z pierwszego sprawdzianu z niemieckiego też dostałam 2. Bałam sie, że dostanę 1, ale mam 2! Jutro jadę na wycieczkę do Krakowa, do oceanarium.
A tak pozatym, to czekam nadal na pozostałe dwie prace! Chcę jaknajszybciej rozpocząć ten konkurs, bo i ja sie niecierpliwię i osoby, które już wysłały swoje pracę, także czekam i liczę na to, że zrobicie to najszybciej jak się da!

Pozdrawiam wszystkich gorąco;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz