poniedziałek, 8 listopada 2010

058. II etap konkursu - moja ocena + aktualne podsumowanie


Ok, głosowanie zakończone, głosy podliczone, a oto wyniki głosowania:
sim-simlandia - 7 głosów
blog-sims - 6 głosów
sims3style - 5 głosów
Powiem Wam, że głosy bardzo fajnie się ułożyły ;)))

Teraz moja ocena:
1) Praca bloga sim-simlandia



Więc powiem tak, najbardziej podoba mi się Twoja pierwsza fotka, druga jest troszkę zbyt jasna, ale tak minimalnie, Znowu trzecia jest zbyt ciemna i nie przypadła mi specjalnie do gustu... Gdyby nie była tak przyciemniona byłaby ładniejsza. Chociaż wielkim plusem jest brzuszek, bardzo ładnie wygląda. Simka jest bardzo ładna. Praca ma pewne niedociągnięcia, gdybyś tej trzeciej tak nie przyciemniła, a tej zdrugiej znowu nie rozjaśniła byłby max.
Ocena: 7/10

2) Praca bloga blog-sims
Mi sie bardzo podoba, jest takie bardzo rodzinne, co wręcz kocham. Widzę,że nie bawiłeś sie z programem graficznym i bardzo dobrze, bo wyglądałaby poprostu sztucznie. Jedynym minusem jest to, że nie widać brzuszka, no chyba, że jestem ślepa ;))) Twoja simka ma zwyklutkie, skromne ubranie, sama nie wiem, czy ocenić to jako plus, czy minus, bo przez to wygląda bardzo naturalnie, choć mogłeś ją jakoś "przyozdobić", ale oczywiście, aby nie wyglądała jak choinka bożonarodzeniowa, albo supermarkety w okresie przedświątecznym. Ogólnie praca bardzo mi sie podoba, jest naturalna i taka rodzinna. Tylko brzuszka nie widze ;(((
Ocena 9/10

3) Praca bloga sims3style
Świetna fotka!!! Poprostu śliczna, bardzo ładnie widać brzuszek. Ładna simka, sukienka bardzo fajnie pasuje, tylko nie wiem dlaczego, ale własy do mnie do końca nie przemawiają... sama nie wiem dlaczego. Ludzi, ja to sie lubie szczegółów czepiać... Tło jest troszkę za ciemne, ale ogólnie bardzo ładnie. Wszystko wygląda dosć naturalnie, nie używałaś żadnych programów graficznych, ale to bardzo dobrze. Tak jak mówie jedyna co mi nie pasuje to włoski i tło, a tak to jest bardzo ładnie, no i brzuszek ślicznie widać!!!
Ocena 9,5/10

Ok, prace ocenione, bardzo sie postaraliście!
Aktualne podsumowanie:
sim-simlandia - 15+7+7=29
blog-sims - 15+6+9=30
sims3style - 15+5+9,5=29,5

Rany, właśnie zauważyłam, że macie bardzo podobne wyniki, ale to sie jeszcze może zmienić... Rozpoczynamy III etap konkursu!

Każdy blog musi wybrać sobie jeden zestaw pytań, będą dotyczyć one ciąży simek i simów, wieku niemowlącego oraz trafi sie może jakieś pytanie na temat mojego bloga. Macie 5 zestawów pytań do wybrania. W komentarzu wpiszcie, który zestaw wybieracie poprzez wpisanie liczby od 1 do 5 w komentarzu. Liczby nie mogą się powtarzać, każdy blog ma mieć inną liczbę.

No, to wybierać zestawy pytań, a w NN podam pytania i dam wam jakis czas na ich odpowiedź, bedzie jeszcze zadanie dodatkowe, aby podciagnąć sie troszkę ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz