wtorek, 11 stycznia 2011

087. Jak stworzyć folder Downloads


Dzisiaj chodził u mnie ksiądz po kolędzie, było bardzo ciekawie... Calutki czas chciało mi się śmiać, chociaż sama nie wiem dlaczego ;) Nie byłam też dzisiaj w szkole, z powodu, który już wcześniej przeczytaliście. Ostatnio w ogóle nie grałam w simsy, bo nie miałam czasu, może zagram sobie jeszcze dzisiaj, a jak nie to dopiero jutro ;(
Muszę zrobić jeszcze prace na konkurs na blogu thesims3help, ale to jak sobie załączę simsy.
Rany, ale bardzo się ciesze bo mam 4 z wuefu! Bałam się, że da mi 3, ale dobrze jest ;)

Ok, to może przejdźmy już do tematu notki, czyli jak stworzyć folder Downloads, gdy go niestety nie mamy. Są na to w sumie 2 znane mi sposoby.

I sposób (trudniejszy xd)
1. Wchodzimy w Moje dokumenty/EA Games/The Sims 22. Klikasz prawym przyciskiem myszy i dajesz: Nowy/Folder3. Nadajesz mu nazwę Downloads4. Gotowe

II sposób (łatwiejszy :p)
1. Otwieramy The Sims 2 Warsztat2. Gotowe!

Więc sami powiedzcie, który sposób jest prostszy...
Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz