wtorek, 18 stycznia 2011

090. Smoczki


Dzisiaj znalazłam na modthesims słodziutkie smoczki dla dzieci ;) Jutro mój tata ma urodziny, a ja za tydzień xd Jutro mam też dyskoteke w szkole. Pod koniec notki dodam jeszcze zdjęcia moich kochanych chomiczek, Abby i Emy. Nie jestem do końca zadowolona z mojej średniej - 4,2 beznadziejnie... ;/ Ale postanowiłam sobie, że na koniec roku na 10000% będę miała świadectwo z paskiem. Jutro też nie mam lekcji, bo mam festiwal i oczywiście mam na nim zadanie, ale to już moja słodka tajemnica ;)

Ok, oto obiecane smoczki:


Zobacz i pobierz

Zobacz i pobierz mesh

A teraz przyszła pora na fotki moich chomiczków.
Abby, zaraz po dostarczenie jej do domu xd

Abby, zastanawia się jak się tego używa ;)

Emy, śpi moje kochane maleństwo

Abby, wyszła, żeby pokręcić się na kołowrotku

Abby, jak tylko mnie zobaczyła, od razu wyszła ze swojego domku i czekała aż ją wezmę na ręce

Na koniec jeszcze zdjęcie mojej Lusi ;)
Niestety mam tylko 1 fotkę Emy, ale kiedyś przy okazji może jeszcze dodam ;)

______________________________________
Aha i jeszcze taki malutki prezencik dla Lezlie z okazji jej urodzin ;*
 
_________________________________________
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz