sobota, 19 lutego 2011

093. Jak zrobić wodę taką jak w Egipcie TS3


Bardzo Was przepraszam, że tak dawno nie pisałam, ale poprostu nie miałam inspiracji i nie wiedziałam o czym napisać, a wy nic mi nie zasugerowaliście. Mam pomysł, ale to na następną notkę, poprosiła mnie o nią pewna dziewczyna, ale szczegółów dowiecie się jutro... O dziwo bardzo szybka zleciał mi pierwszy tydzień w szkole po feriach, ale już się nie mogę doczekać wakacji.
A teraz poradnik, czyli tak jak w tytule, jak zrobić wodę taką jak w Egipcie, oczywiście poradnik jest do serii The Sims 3 ;)

1. Tworzymy stawik wedle naszego uznania.
2. Wchodzimy w narzędzie malowania terenu
3. Wybieramy podłoże o nazwie "Dorzecze Nilu" chyba tak...
4. Typ podłożem malujemy nasz staw
5. Gotowe ;)
(c)Bou17 z forum simy.pl

Złota gwiazda od domis19981 z bloga blog-sims
Dziękuję!


Następna notka już jutro.
Więc do jutra!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz