poniedziałek, 4 kwietnia 2011

101. 2 news + Wyniki SimLotka


Witam gorąco, tą notkę miałam dodać już wczoraj, ale jakoś nie miałam czasu... i miałam potwornego lenia, a też przepisywałam lekcje, bo cały tydzień chorowałam, makabra jakaś, dużo rzeczy do nadrobienia. No, ale też się bardzo ciesze, bo w poprzednią niedziele zapisałam się na kolonie nad morze! Już nie mogę się doczekać ;) i odrazu mówie, że w dniach 27.06-09.07.2011. Nie wiem jak wy, ale ja już potwornie chce wakacje, jeszcze tylko 78 dni! Ach...
No i chciałam wam podziękować za te ponad 25 000 odwiedzin!
Przed wczoraj na simy.pl pojawiły sie dwie informacje:'Jest I-szy screen z Pokoleń +
'Zamknięte zostało The Sims 2 Store -


'Oto screen:
TS3: Pokolenia
Wygląda ciekawie, ale czekam na więcej!

'Jeżeli chodzi o zamknięcie The Sims 2 Store, to nie podoba mi sie to, a szczególnie komentarz autora tego newsa:
"Ktoś z was nadal gra w simy drugiej generacji?"
Moim zdaniem zabrzmiało to troche chamsko, tak jak by to znaczyło "Rany boskie, ale obciach, ty grasz jeszcze w TS2, żal..."
No przepraszam, ale tak to dla mnie zabrzmiało... A wy co o tym myślicie? Nie mówie konkretnie o tym komentarzu, ale o całości. Hmmm....

Aha, zapomniałabym, tylko jedna osoba wzięła udział w SimLotku i trafiła 5 liczb! Jest to jak narazie rekord na blogu!
Słoneczna - 2,4,7,12,18,23 - wygrana 25 komentarzy!
Jeszcze raz gratuluje!

Mam jeszcze jedną ogromną prośbę, bo widze, że ostatnio bardzo dużo osób odwiedza bloga i bardzo mnie to cieszy, ale byłabym wdzięczna gdybyście napisali w komentarzu, co byście chcieli zobaczyć w nn, bo narazie nie mam pomysłu... Bardzo was oto proszę!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz