sobota, 30 kwietnia 2011

108. Ikona TS3 Pokolenia + Ważna informacja!


Moi drodzy, mam przykrą wiadomość... Przez jakiś czas prawdopodobnie nie będę pisać żadnej notki, bo komputer mi się psuje (ten nieszczęsny blue screen ;/ ) mam już go dość, miał ładnie chodzić, miał się nie psuć, a tu nagle bum! Nie nawidze tego komputera i tych głupich trojanów, tego głupiego sprzętu ;/ myślę, że mnie rozumiecie, mi też ta sytuacja się nie podoba, ale wole na razie nie grać w simsy, bo co to za gra jak co 15 minut trzeba ją załączać... Może jeszcze coś napisze, ale to nie będą niestety instrukcje, jeżeli coś to może jakieś newsy czy coś w tym stylu. Mam tylko nadzieje, że nie będę musiała stawiać systemu na nowo, ale tak czy siak zrobie sobie kopie folderu The Sims 2 w MD. Trzymajcie kciuki, żeby to nie wymagało stawiania systemu, co najwyżej wymiany RAMu i płyty głównej, no i grafiki, ale żeby to nie była wina dysku, bo nie wiem co sobie zrobie, bo na dysk to sobie trochę poczekam ;/ w sumie chciałabym wymienić dysk, bo mam tylko 80 Gb, nie wiem, zobaczymy... Trzymajcie kciuki, postaram się jeszcze coś napisać, ale nie daje gwarancji, że mi się to uda...

Dziękuje Wam bardzo, za te 1000 komentarzy ;)

Mam dla Was jeszcze ikone Pokoleń:
 

Pozdrawiam gorąco!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz