środa, 27 lipca 2011

116. Sposób na Nikczemnego Szarlatana (skunksa, pingwina, postacie magiczne)


Witajcie, moje skarby ;D
Co u Was ciekawego? Ja siedzę w domu, nudzę się i wreszcie gram w simsy, postawiłam system na nowo i póki co jest dobrze, ale będę musiała wymienić dysk, ale to już prawdopodobnie w połowie sierpnia, tata mi już to obiecał, bo to dziadostwo, które mam aktualnie przegrzewa się jak cholera ;/
W następnej notce może dodam coś o Messerkach, ale stworzyłam ich na nowo, w sumie u mnie norma, tym razem Danny ma rodziców i jest jedynakiem, a jego rodzice... a tego to dowiecie się w swoim czasie ;P Lindsay... u niej nic się nie zmieniło, ma brata, który zakochał się w Gosi Wycior, wiecie, tej ciężarnej z Jaskini Pokrzyku ;D
 
(c)Neder modthesims
A wracając do notki, mam dla Was świetnego hacka, dzięki któremu możecie pozbyć się Nikczemnego Szarlatana, nienawidzę go poprostu, z resztą... kto go lubi? ;P
Znajduje się tam też hack dzięki któremu nie będzie postaci magicznych, skunksów oraz pingwinów (dla każdego osobny)
Od dawna szukałam czegoś, żeby pozbyć się tego Nikczemnego i w końcu znalazłam ;P
UWAGA! Aby pobrać trzeba być zarejestrowanym na ModTheSims!!!

Zobacz i pobierz

Tam w zakładce Download macie 4 pliki, każdy jest do innej postaci.
Myślę, że jest to bardzo przydatna rzecz, mi pomogła pozbyć sie N.Sz, oczywiście wszystko wypróbowane.

Pozdrawiam gorąco!
Do NN ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz