poniedziałek, 22 sierpnia 2011

121. Tajemniczy Sim


Witam! Co u Was? Ja staram się w pełni korzystać z ostatnich dni wakacji. Mam nową chomiczkę - Tosie, czarno-brązowa, kochana jest. Oczywiście jak to ja od razu zrobiłam jej "kilka" zdjęć ;D U mnie norma ;D
Chciałam bardzo podziękować domiiinowi za możliwość bycia jurorką w konkursie na jego blogu. Jeszcze raz gratuluje zwycięzcom!

 
Dzisiaj notka o chyba najbardziej tajemniczej "postaci" w The Sims 2. Chodzi o....... Tajemniczego Sima ;P znacie go pewnie ze wspomnień swoich simów.
  
Tajemniczy Sim - jest to sim występujący w The Sims 2. Pojawia się on we wspomnieniach (np. "Tajemniczy Sim i ja całujemy się po raz pierwszy" lub "Tajemniczy Sim i ja małe bara-bara"). Pojawia się tylko u simów stworzonych jako dorosły, lub emeryt. Nie wiadomo, czy to kobieta, czy mężczyzna, bo używa dość podobnych włosów do tych, które używają obie płcie, można to wywnioskować z jej zdjęcia. Praktycznie nic o nim nie wiadomo, nie pojawia się w żadnym otoczeniu.

Ciekawostki:
-Tajemniczy Sim to jedna osoba,która jest odpowiednikiem wspomnień wszystkich miastowych simów (stworzonych jako dorosły bądź emeryt
-Jeśli to byłaby kobieta lub mężczyzna, to i tak sim mając wspomnienie o bara-bara z Tajemniczym Simem mając osierocone dziecko przez któregoś z rodziców będzie miał dziecko z związku homoseksualnego.
-Tajemniczy Sims w programie SimPe jest traktowany/na jako obiekt i można ją/go włożyć do wyposażenia sima. (tylko jeżeli mamy dodatek Nocne Życie lub nowszy).
-Jeśli staniesz przed monitorem w odpowiednim miejscu zobaczysz lekko zamazaną twarz. Można także zastosować program graficzny, odrobinę zwiększyć kontrast i rozjaśnić.
 
Sama nie wiem, ale bardziej mi przypomina faceta (biedni nasi simowie ;P)


Tyle na dzisiaj ;) Sama nie wiem kiedy NN, ale już mam na nią pomysł ;)
;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz