poniedziałek, 29 sierpnia 2011

123. Artykuł o Zwierzakach + 3 obrazki + Ostrzeżenie!







Bierzesz? (c) ;)
Wiem, fatalne ;P

Witajcie kochani!
Mam dla Was niemiłą informację, na końcu notki dowiecie się o co chodzi.
Dzisiaj chciałam polecić Wam artykuł ze strony simowe.info!
Są w nim zdjęcia, filmy itp.
Myślę, że się Wam spodoba.
Link do artykułu: Tutaj
Jest w nim masa informacji na temat nowego dodatku do The Sims 3, mianowicie Zwierzaków!


Chciałam wam jeszcze przypomnieć o tym, że do 5 września możecie wybrać Kawałek Lata 2011, link do sondy TU lub w Menu!


Moi drodzy, to będzie krótka ale treściwa informacja!
Chciałam Was ostrzec przed pewną kopiarą.
Mam to gdzieś, czy będzie chciała później udupić mojego bloga, czy nie, ja poprostu chce chronić honoru autorów simowych blogów (i nie tylko) na Onecie!
Ja nie wiem, naprawdę nie wiem, jak można upaść tak nisko, żeby skopiować od kogoś obrazki, szablon, można powiedzieć, że adres, oraz nick...
Chodzi mi o TedLuf, autorkę bloga
sims-studioo.blog.onet.pl
Rzeczy, które skopiowała pochądzą z bloga Luflee i Teddy.
Kilka osób podało ją już do Onetu, ja również.
Napisałam jej też już co o niej myślę...
Jestem tego pewna, że będzie się zemścić, ale mam to gdzieś, nie popieram kopiarstwa i dlatego to zrobiłam i dlatego dodaję to notkę.
Uważajcie na nią, naprawdę nie chcę wiedzieć, co wymyśli w nowej notce...
Dziękuję Wam za uwagę.

Pozdrawiam Was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz