piątek, 7 października 2011

128. Rodzina Messer cz. 3


Heh. już druga notka dzisiaj, muszę nadrabiać zaległości ;)
Oczywiście znowu troszkę nie pisałam, ale wiadomo szkoła, w zeszły weekend byłam w Ustroniu - konsekwencje tego, przeziębiłam się i teraz cały tydzień siedziałam w domu... Bawiłam się Messerami, trochę uczyłam się do konkursu biologicznego i chemicznego, masakra.
Dziwnie to zabrzmi, ale ja już bym nawet poszła do szkoły, bardzo mi się nudzi domu, chciałabym się spotkać ze znajomymi.... No, ale dobra wyżaliłam się Wam, wyżaliłam... To teraz może przejdę do rodziny Messer.


 
Danny zrobił swojej narzeczonej ogromną niespodziankę, z czego Lindsay naprawdę bardzo się ucieszyła ;)
 
A oto powód jej radości - nowa kuchnia w przebudowanym domu.
 
Od razu musiała ją "wypróbować" ;P
 
Przyrządzanie "sałatki szefa kuchni"
Widok na kuchnie
 
 
 
Bo grunt to zdrowo się odżywiać.
 
...
 
Danny i Lindsay u swoich przyjaciół.
Boreanaz'owie zaprosili ich na pizze ;)
 
yhym... że tak powiem pozostawię to bez komentarza...
 
...
 
Taniec z kumplem ;D D. fajnie wyszedł ;P
 
Chwila odprężenia w "pokoju twórców" ;D
 
Tośka się chciała przyłączyć
 
Cholernie podobna do pana ;P
 
Nowa sypialnia...
 
...
 
Heh...
 
Wymowna mina Lindsay ;D
 
A tu rodzice Dannego
 
Adoptowali oni chłopca - Waldemara ;D
Adoptowany brat Dannego.
Zmieniłam mu włoski, ale to dopiero na kolejnych fotach.
 
Jakie to słodkie ♥
 
Wiosna... Lindsay wynosi śmieci przez sad.
 
Danny zaprosił swoją rodzinę na niedzielny obiad, chciał bliżej poznać Waldka.
 
Waldek... biedne dziecko, ale rodzice Dannego stwarzają mu jak najlepsze warunki.
 
Wspólny obiad
 
Ciekawe skąd ta mina ;P
 
Lindsay bardzo dobrze dogaduje się z Waldkiem, nawet bardzo szybko się zaprzyjaźnili, ma na niego bardzo dobry wpływ.
 
Wygląda jakby chciał kichać...
 
Rozmowa z mamą
 
Nie ma jak plotkować o psie, który się na niego uwziął ;P
Biedak, jego lubi tylko jego pies ;D
 
Rozmowa z przyszłym teściem
 
Wieczorny odpoczynek po męczącym dniu.



No to na dzisiaj tyle ;)
Co chcecie w nn?
Instrukcje, czy może czwartą część rodziny Messer? A może jeszcze coś innego?
Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz