Kod | Działanie |
Kaching | Dodatkowe pieniądze 1000. |
Motherlode | Dodatkowe pieniądze 50000. |
Moveobjects on/off | Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami). |
Aging on/off | Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów. |
StretchSkeleton (2.0-0.5) | Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy. |
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] | Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8. |
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] | Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki. |
boolprop constrainFloorElevation [true/false] | Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp. |
boolProp simShadows [true/false] | Włącza lub wyłącza cień Sima. |
intProp censorGridSize 0 | Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych. |
floatProp tvVolume [0.0-1.0] | Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5". |
boolProp displayPaths [true/false] | Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim. |
faceBlendLimits on/off | Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia |
boolprop lotWater [true/false] | Usuwa lub przywraca wodę z parceli. |
boolprop lotTerrainPaints [true/false] | Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli. |
boolprop showFloorGrid [true/false] | Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy. |
boolprop objectShadows [true/false] | Włącza lub wyłącza cienie obiektów. |
boolProp guob [true/false] | Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu. |
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] | Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść. |
boolprop locktiles [true/false] | Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze. |
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] | Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach. |
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] | Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim. |
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] | Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte. |
deleteAllCharacters | Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy. |
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete | Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton. |
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] | Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] | Włącza lub wyłącza ulice w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] | Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] | Włącza lub wyłącza wodę w okolicy. |
boolprop displayLotImposters [true/false] | Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] | Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy. |
boolprop lotTerrainLighting [true/false] | Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy. |
boolprop carsCompact [true/false] | Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe. |
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] | Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor. |
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] | Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy. |
boolProp carsOnRight [true/false] | Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy. |
boolprop lotTerrainCanvas [true/false] | Trawa staje się niebieska. |
gameVersion | Pokazuje wersję gry. |
środa, 6 stycznia 2010
007. Kody do The Sims 2
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz