poniedziałek, 6 listopada 2017

Premiera The Sims 4 na Playstation 4 (PS4)

Już 17.11.2017 premiera kultowej gry, posiadającej miliony fanów na całym świecie - THE SIMS 4 tym razem na platformę Playstation 4!



Sama byłam, a w zasadzie nadal jestem fanką Simsów, szczególnie The Sims 2.
Do tej pory grałam wyłącznie na PC. Niedawno z Mężem przenieśliśmy się na Playstation 4, nasz laptop nie spełnia wymagań praktycznie żadnej z gier, dlatego by nie kupować nowego komputera za miliony monet postanowiliśmy wyposażyć się w PS4.
Siostra testowała The Sims 4 na komputerze stacjonarnym w moim rodzinnym domu i była zadowolona, ja niestety nie miałam możliwości przetestowania. Seria The Sims 3 kompletnie do mnie nie przemówiła (głównie przez zbyt cukierkową w moim odczuciu grafiką).

Tak naprawdę przypadkiem obejrzałam zwiastun The Sims 4 na PS4 na youtube i zaciekawiła mnie ta gra. Udało mi się obejrzeć jeszcze kilka testowych Gameplayów i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.
Na PC nie miałabym możliwości pogrania w czwartą generację The Sims, dlatego Mąż sprezentuje mi ją na PS4, zobaczymy jak się sprawdzi, wstawię tu moją opinię, różne tricki, które być może uda mi się odkryć.

Kto z Was również ma zamiar kupić The Sims 4 na Playstation 4 :) ?

Dodatkowo zapraszam gorąco na nowego bloga poświęconego właśnie The Sims 4 na PS4



2 komentarze:

  1. Nie wierzę, wróciłaś? <3 ale się cieszę <3
    Właśnie czytam, że wyszłaś za mąż jej gratuluję :D Poza tym co u Ciebie? Jak tam możemy liczyć na jakieś simsowe relacje? :D
    co do ps4 mam xboxa więc lekki dysonans haha :D Ale szczrze mówiąc dla mnie jeśli simsy to PC jakoś nie mogę się przestawić na inna formę czy to telefon czy konsola.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej notek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć chciałam poinformować, że przenoszę cała swoją simową ekipkę z blogspot.com na tumblr.com - serdecznie zapraszam ;)
    Pozdrawiam ^^
    desimetto.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń