niedziela, 15 sierpnia 2010

037. Obrazki do pobrania (13)


Dzisiaj dam Wam obrazki do pobrania, ale nie z The Sims 2, bo aktualnie nie posiadam, ostatnio padł mi system;/ i musiałam wszystko instalować na nowo, a The Sims 2 podstawe pożyczam od mojej przyjaciółki Ewy, ale aktualnie jest na wczasach, a bez niej niestety nie zainstaluje simsów 2, więc tak tymczasowo zainstalowałam sobie The Sims Historie z Bezludnej Wyspy, co prawda, to nie to samo, co The Sims 2 + 5 dodatków i 2 akcesoria, ale są, przedewszystkim zrobiłam to dla mojej siostry, bo strasznie jęczała;)
Także przez jakiś czas muszę pożyć na Bezludnej Wyspie, a tak dokładnie to gdzieś do piątku, najpóźniej soboty.
No, ale jestem mega wkużona, że padł ten głupi system, bo poszedł w las mój nowo wybudowany domek dla Messerów z psiaczkami, no i oczywiście oni sami, nie licząc też, rzeczy, które ściągłam z neta. Normalnie jakaś masakra. No, oczywiście nie było by tego nażekania, gdyby głupia AgnEs. robiła co jakiś czas kopie zapasową przynajmniej folderu Downloads <uuuhh...>
Ok, może już dosyć tego mojego narzekania, bo Was zanudze na śmierć...
Dobra, to teraz przejdźmy do obrazków z Bezludnej Wyspy ;)))














Jeżli chcesz je, ale bez ramki, napisz komentarz, w nim swój e-mail, a ja ci wyślę.
Można je pobierać, dodawać na bloga itp. lecz proszę o dodanie (c)AgnEs. lub (c)simcenter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz