poniedziałek, 9 sierpnia 2010

036. Sim-Syren


Hmm.. właśnie ściągam sobie rzeczy do simsów, bo niestety trzeba było postawić system na nowo, gdyż niestety, ale padł, właśnie dlatego tak dawno nie pisałam, ale jestem wściekła, bo wszystko musze na nowo instalować, a co za tym idzie simsy też, muszę wszystko ściagać od nowa, wszystkie podłogi, okna, meble, fryzury itp., bo oczywiście moja "inteligencja" nie podpowiedziała mi, żeby co jakiś czas robić kopie zapasową przynajmniej folderu Downloads. A tak powracając do tematu to ściągałam sobie właśnie ubrania dla męszczyzn i znalazłam strój sima-syrena. Jest on ze strony thesimsresource.com. Jeśli ktoś chce może ściągnąć, tylko przypominam, że trzeba być zarejestrowanym.


>>Pobierz<<

>>Pobierz<<

>>Pobierz<<

>>Pobierz<<

(c)AgnEs.

Wrazie problemów pisać komentarze lub e-mial.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz