wtorek, 7 września 2010

044. Co zrobić aby, simka szybko zaszła w ciążę


No, więc, tak dzisiaj krótka notka, do której, zainspirowała mnie Lindsay - moja kochana simcia, która zaszła w ciąże z Dannym, można powiedzieć, że to był "przypadek", znaczy dla nich przypadek, dla mnie to było zaplanowane ;))). Także Lindsay jest w ciąży, jak wyskoczył jej brzuszek, to Danny się jej oświadczył, postaram się, by ślub odbył się jeszcze przed porodem. Przed porodem chcę jeszcze, żeby kupili sobie zwierzaki (Lusie i Tusia). Wieice, co ok, przechodzę już do notki.

1. Jest nam potrzebna dwujka simów, ten, który ma zajść w ciąże i ten, z którym ten pierwszy ma zajść w ciążę.
2. Wpisujemy jakże nam znany kod boolProp testingCheatsEnabled true
3. Klikamy na skrznkę pocztową z wciśniętym shiftem i wybieramy opcję "Make pergnacy with..." następnie wybieramy imię sima, z którym nasz sim ma zajść w ciąże.

Poradnik podparłam trochę poradnikiem z mojego starego bloga simowy---swiat.blog.onet.pl

Pozdrawiam;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz