środa, 8 września 2010

045. Jak zostać czarownicą/czarownikiem


Więc, co najważniejsze, to musisz posiadać dodatek Osiedlowe Życie, bez nieo nic nie zdziałasz... Zaczynamy.

No więc, poradnik jest strasznie prosty, czyli wystarczy pojechać na parcele publiczną i poczekać, aż przyleci dobra/zła wiedźma. Ja spotykam zawsze te dobre, jeszcze nigdy nie spotkałam tej złej, sama nie wiem dlaczego. Kiedy już przyleci nasza wiedźma musimy się ją zaprzyjaźnić, ja tradycyjnie rozmawiałam i opowiadałam dowcipy. Kiedy już się z nią zaprzyjaźnimy szukamy i klikamy na opcję "Naucz mnie Sztuki Ciemności" w wypadku złej wiedźmy, albo "Naucz mnie Sztuki Światła" to już w wypadku dobrej czarownicy. Zmieniliśmy się w Złego czarownika/Złą wiedźmę albo w wypadku dobrej wiedźmy Dobrego czarownika/Dobrą czarownicę. Teraz cieszym się z uczestnictwa w Simowym Magicznym Życiu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz