wtorek, 14 grudnia 2010

066. Kariera Show biznes (dla zwierząt)


No wreszcie, dzisiaj kolejna notka ;) Ala fajnie dzisiaj i jutro warsztaty co oznacza 0 lekcji!!! Ja chce mieć częściej takie warsztaty! Ostatnio nie miałam czasu, bo musiałam sie uczyć na sprawdziany i kartkówki, bo mam mega dużo zaległości po ostatniej chorobie, no ale jakoś sobie radze, w końcu trzeba, dzisiaj pisałam z wosu i z informatyki ...uff...
Dobra moi drodzy, bo was normalnie zanudze na śmierć i tyle, przejdźmy teraz do notki.

Kariera Show biznes - Kariera dla zwierzaków

Statysta
Wymagane do awansu: Komenda "Daj głos"
125$
09:00 - 16:00
pn. - pt.

Dubler
Wymagane do awansu: Komenda "Przeturlaj się"
220$
10:00 - 16:00
pn. - pt.

Kaskader
Wymagane do awansu: Komenda "Zdechł"
388$
08:00 - 13:00
pn., wt., czw., pt.

Gwiazda kina (szczyt kariery)
737$
12:00 - 16:00
pn., śr., pt.

No to chyba tyle na dzisiaj. Myślę, że notka wam troszkę pomogła. Czekam na propozycje na temat Nowej Notki ;)
Pozdrawiam ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz