piątek, 17 grudnia 2010

067. Jak mieć ponad 8 członków rodziny


Ah, już niedługo święta!!! W środę wigilia klasowa, oczywiście ja jestem jej współorganizatorką, więc czeka mnie trochę roboty, ale dam rady.
Pewnie czasem chcieliście zrobić sobie większą rodzinkę, niż 8 simów, w tym 6 zwierzaków. Już dawno chciałam zamieścić tą instrukcję, ale jakoś nie było okazji...
Ok, przechodzimy do rzeczy ;)
Za pomocą notatnika...
1. Wchodzimy do folderu Moje Dokumenty\EA Games\The Sims 2\Config 2. Tworzymy nowy dokument tekstowy (txt) wyłącznie za pomoca Notatnika! 3. Nadajemy mu nazwę userstartup.cheat
4. Otwieramy go i wpisujemy (liczby są tylko przykładowe) :
uintProp maxTotalSims 40
uintProp maxTotalHumans 20
uintProp maxTotalPets 20
______________________________________
TotalSims - maxymalna ilość członków rodziny (zarówno simy jak i zwierzaki)
TotalHumans - maxymalna ilość simów w rodzinie
TotalPets - maxymalna ilość zwierzaków w rodzinie
5. Zapisujemy zmiany w pliku.
I gotowe ;)
!!!23.12.2010 zapraszam na specjalną notkę na blogu blog-sims.blog.onet.pl!!!
NN, napewno przed świetami, jak mi się uda to już przez weekend.
Pozdrawiam gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz