niedziela, 20 lutego 2011

095. Garaż w fundamentach


To już druga notka dzisiaj i chciałam Wam o czymś powiedzieć, chodzi oto, że w Elitce jest aktualnie chyba 11 osób, gdy pojawia się u mnie NN to zawsze Was o tym informuje, a niektórzy z Was z łaskawości swojej nawet nie raczą powiadomić mnie, że na blogu pojawiła się NN. Odświeżam Elitke, napewno kilka osób wyleci, że tak powiem na zbity pysk ;P Są osoby, które się oto nie muszą martwić, bo są lojalne i miłe, chyba sami o tym wiecie ;) Osoby, które wylatują z Elity nie będą już informowane o NN od dziś!

Ta notka będzie chyba dla was dosyć ciekawa, gdyż będzie o tym jak zrobić garaż w fundamentach. Nie widziałam jeszcze na żadnym blogu tej notki, więc będę pierwsza, możliwe, że kilka osób zna już ten poradnik, ale dodam go dla osób, które o ty nie wiedziały. Poradnik jest bardzo prosty.
Zaczynamy!
1. Zbuduj dowolny podjazd z przedłużeniem

2. Kożystając z narzędzia terenu podnieś teren o 12 kliknięć

3. Przeciągnij narzędzie do budowy fundamentów tak jak na obrazku

4. Potem przedłuż boki od wysokości fundamentu z obu stron


5. Teraz wstaw ściane tak jak na obrazku. UWAGA! Jeżeli ściana nie będzie pasować oznacza to, że nie podniosłeś/łaś terenu o 12 kliknięć.

6. Dodaj drzwi garażowe, podłoge na gurze i możesz kontynuować budowe domu


Nie jestem pewna czy poradnik się komuś przyda, ale jak ktoś lubi sobie pokąbinować to jest coś dla niego! Poradnik idealnie nadaje sie dla osoby, która lubi robić domy na wysokich fundamentach i chce mieć garaż wraz z domem ;)
Pozdrawiam gorąco wszystkie osoby czytające mojego bloga, a szczególnie moją kochaną część Elity ;***

1 komentarz: