niedziela, 6 marca 2011

096. Prosty sposób na zrobienie dachu o różnych kątach nachylenia


Hejka ;***
Wiem, bardzo dawno nie pisałam i żałuje. Nie miałam pomysłu na nn, w sumie jak widać nadal do końca nie mam, ale coś mnie podkusiło, żeby zrobić o tym notke. Nie powiem, że nie miałam czasu, bo miałam i to dość dużo czasu, to było niestety moje lenistwo, nie chciała mi sie juz troche myśleć i dodawać nn po całym dniu spędzonym w szkole... a też teraz nas męczą jakbyśmy byli jakimiś robotami. Jest też troche pusto u mnie w domu, bo moja siostra pojechała na miesiąc do sanatorium, do Rabki i ptzyjedzie dopiera 27 marca ;/ Chciałabym już żeby były wakacje, żeby było cieplutko i oczywiście to co najważniejsze brak szkoły :) Ok, to może już przejde do notki. Pewnie wielu z was już zna tą instrukcje, ale komuś napewno sie przyda.

Wiec jak w bardzo prosty sposób zrobić dach o różnych kątach nachylenia
1. Budujemy bryłę naszego domku i ustawiamy dach
2. Wpisujemu kod IndividualRoofSlopeAngle [15-75]
(Liczby w nawiasie oznaczają zakres katów nachylenia jaki możesz użyć.)
3. Wybieramy narzędzie "ręcznego ustawiania dachu" myślę, że każdy wie o co chodzi
4. Z wciśniętym Altem ustawiamy dach.
5. Aby na innej części dachu zrobić inny kąt nachylenia powtarzamy wszystkie czynnosci, z tym, że wpisujemy inny kąt nachylenia.
6. Gotowe

No wiec, jak widać poradnik trochę niestety krótki, ale nie miałąm weny. W nn dodam może jakieś ubrania dla nastolatek.
Pozdrawiam moją kochaną Elitke i wszystkich czytających bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz