poniedziałek, 27 czerwca 2011

113. 27 czerwca - 9 lipca ( 8 lipca ) Kolonia


Jak już w poprzedniej notce zdołaliście zauważyć, jadę na kolonie, przez co blog będzie nieoficjalnie zawieszony (nienawidzę tego słowa...) Być może już 9 lipca coś napisze, dlatego w nawiasie napisałam 8 lipca, ale zależy, bo 9 przyjadę rano i prawdopodobnie będę odsypiać nocke w autokarze, w końcu 11 godzin jazdy ;D

Przy okazji chciałam Was wszystkich gorąco zaprosić do udziału w konkursie na moim drugim blogu, którego prowadzę z Cloe.
Co najważniejsze do udziału w konkursie NIE MUSISZ POSIADAĆ SWOJEGO BLOGA!!! Czyli, że tak powiem wstęp wolny!
Więc zapraszam!
 

Więc zgłaszać mi się ładnie do konkursu ;P
Mam nadzieje, że pogoda będzie udana ;D
Aha, gdyby coś jestem na GG pod nr 18966103 ;) Pisać jak cos, bo na komentarze nie będę odpisywać, bo nie mam jak xD

Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz