czwartek, 14 lipca 2011

114. Bardziej realna ciąża (9 dni)


Witajcie, miałam napisać już wcześniej, ale jakoś nie było czasu, bo przenoszę się ze starego do nowego pokoju, wreszcie ;D Już wróciłam z kolonii, było poprostu super, ale za szybko mi zleciała, powinna trwać jeszcze przynajmniej tydzień ;P Miałam oczywiście kilka wypadków, jak to ja, ale nieważne, ważne , że nie nie weszłyśmy znowu księdzu prawie pod prysznic ;D

Dzisiaj znalazłam dla Was bardzo ciekawą rzecz, którą chciałabym sie z Wami podzielić, nie testowałam tego u mnie na kompie, bo nie mam możliwości, bo ten mój złomik kochany psuje się niemiłosiernie, ale wypróbowała to moja kochana kuzynka, póki co działa bez zarzutu ;D

Mianowicie chodzi o hack, dzięki czemu ciąża simki będzie bardziej realna (chodzi o czas jej trwania), wiadomo, że normalnie ciąża naszych kochanych simek (czasem simów) trwa 3-4 dni, dzięki temu hackowi ciąża będzie trwała 9 dni simowej gry, w przeliczeniu na czas simowy 9 miesięcy...
Oto link: >Klik<
Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa rzecz, pewnie nie wszystkim przypadnie do gustu, ale wiem, że kilka osób szukało czego takiego ;)

Pozdrawiam gorąco i zapraszam do wysyłania prac na konkurs na Najdziwniejsze Zdjęcie na moim drugim blogu :The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz