poniedziałek, 15 sierpnia 2011

119. Przedsprzedaż The Sims 3 Zwierzaki


Witajcie!
Mam ważną informację dla fanów The Sims 3 czekających na The Sims 3 Zwierzaki!
Na empiku pojawiła się już przedsprzedaż najnowszego dodatku, który będzie miał premierę (empikowską) dopiero 4 listopada?! Czyli dopiero miesiąc po polskiej premierze pojawi się na półkach sklepu?! Mam nadzieję, że to jest błąd, bo nic nie słyszałam o opóźnieniu premiery...
Tak, czy siak, możecie już je zamawiać. Z ciekawości ostatnio przeglądałam, bo szukałam książki. Jestem w trakcie czytania książki Kathy Reichs "206 kości" świetna książka, polecam w 100% jak z resztą jej wszystkie książki, we wrześniu planuje kupić przynajmniej jeszcze jedną, lecz niestety nie są one tak łatwo dostępne jak "Zmierzch", którego i tak nie czytałam....

Ok, nie będę więcej pisać ;P

Tu macie link do The Sims 3 Zwierzaki na empiku : KLIK

Jest to na pewno długo wyczekiwany przez ogrom czytelników dodatek ;)
Hmmm... jeśli wiecie coś więcej odnośnie daty premiery TS3Z to piszcie, jestem bardzo tego ciekawa, a obiecałam też przekazać Cloe co wiem ;) (mojej kumpeli, prowadzimy razem blog The Sims 2 Dom nie do poznania ;) )

Idę za radą domiiina i robię grafikę na bloga w barwach... a to już sie sami domyślcie, szary, czy niebieski, mam nadzieje, że wyjdzie ładnie, może już dzisiaj, albo jutro pojawi się nowe oblicze bloga, okaże się, czy wstrętną AgnEs. nie dopadnie leń i w ile wyrobi się z ocenieniem prac w konkursie u domiiina :)
Narazie tyle, Pa ;*
Trzymajcie się i nie marnujcie tych ostatnich tygodni wolności ;P

edit.Moi drodzy, zrobiłam małą modernizację Elity, gdyż wiele blogów nie było prowadzonych od wielu miesięcy. Jeżeli kogoś z Was przypadkiem usunęłam, to bardzo przepraszam, dla pewności sprawdźcie do Elity ;)
Ściskam moją kochaną Elitkę ;*
edit. 2Jak widać zmieniłam wygląd bloga i jak Was się podoba, tylko szczerze! ;) Piekielnie się narobiłam, sama nie wiem, czy mi się podoba... Nie jest najgorzej ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz