środa, 14 września 2011

125. Jak zresetować sima


Witajcie! 
Co u Was? Ja staram przyzwyczaić się do realiów 3 klasy gimnazjum i nie jest najgorzej ;)
Teraz będę miała dużo więcej zajęć, wiadomo, szkoła, przygotowanie do egzaminów, do 3-4 konkursów, program "aktywny" no i jeszcze bierzmowanie, ale już mam imię to się liczy ;D
Ale mimo wszystko postaram się pisać notki tak jak zwykle, nie chcę Wam robić nadziei, że częściej, ale może mi się uda.
Ok, to ja już może przejdę do notki ;)

Bierzesz? (c)

Do napisania tej notki zainspirowała mnie moja przyjaciółka, za co bardzo jej dziękuję ;*

Jak zresetować sima
1. W otoczeniu wpisz kod boolprop testingcheatsenabled true, chyba, że posiadach See Thema i masz włączoną opcję z tym kodem to nie musisz)
2. Wejdź w rodzinę
3. Kliknij na sima z wciśniętym Shift'em
4. Wyszukaj opcji Force Error i kliknij na nią
5. Wyświetli ci się okno error
6. Wybierz opcję Reset
7. Gotowe, nasz kochany sim się odwiesił ;)

Uwaga, dla osób, które nie używają See Thema - po zakończeniu zalecam wyłączenie kodu poprzez wpisanie boolprop testingcheatsenabled false!


'Kawałek lata 2011!
Na koniec chciałam ogłosić, że Kawałkiem Lata 2011 została piosenka...



Rihanna - California King Bed
Słuchaj


Ok, to by było na tyle ;)



edit. 19.09.2011 21:47
Pragną bardzo Podziękować Panu Sim, za ten oto przecudny dyplom, naprawdę nie musiałeś ;)
  
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, tak naprawdę to tylko dzięki tobie twój blog istnieje!
Pozdrawiam Cię gorąco!

THE-SIMS-2-BLOG-O-SIMSACH
blog.onet.pl

1 komentarz: