poniedziałek, 26 września 2011

126. Rodzina Messer cz. 2


Witam Was ;)
Kurde, znowu mi się nie udało szybciej dodać notki, ale to już po prostu z mojego niezmiernego lenistwa, taka prawda, wasza AgnEs. to taki leniwiec nieszczęsny ;P
Dzisiaj notka troszkę nudna... Messerkowie cz 2... nic szczególnego się ostatnio u nich działo, może to, że wzięli 2 zwierzaki, suczkę - Tosie i kotkę - Mili... reszty dowiecie się za chwilę ;)
Miałam coś Wam jeszcze oznajmić, ale niestety wyleciało mi z głowy ;/
Ok, to może przejdźmy do Messerów.

 
Lindsay w swoim mini-sadzie ;)
 
Jabłuszka
 
Sadzik, nie chciało mi się jej ustawiać.... a szkoda ;/
 
Głupie pieski, nic tylko na biednego Danny'ego szczekają i warczą, nigdy na Lindsay, zawsze na Danny'ego... mendziny jedne ;P
 
W zoologicznym zaraz po zakupie Tosi i Mili
 
No, kto jej do jasnej cholewci dał prawko, bo ja tego nie ogarniam ;P
Kicia się do przodu wepchała, a Danny biedny musi teraz po tyłach siedzieć.
 
Kiciusia przed lusterkiem, oczywiście głupia AgnEs. ścian nie podniosła...
 
Tosia ♥
 
Hehe ;P
 
Ostatnie zdjęcie Mili u Messerów, gdyż Lindsay i Danny zdecydowali się oddać go bratu Lindsay.
 
Głupi piesek! Bee...
 
Danny, oczywiście uparł się, że Tosia musi być piesiem idealnym.
 
...
 
... zajęcie idealne dla Danny'ego...
 
I ♥ this photo!
 
Nigdy w życiu ogród liściasty podczas jesieni.... nigdy!
 
Znalazła w sobie to coś...
 
...rozwijanie kreatywności....
 
...tak ich jakoś wzięło...
się wczuł ;P
 
a tu to już na maxa
 
Lindsay poszła w jego ślady ;P
Jej ulubiony instrument - kontrabas.
 
Hmmmm....
 
Ostatni punkt gotowania, ona poprostu kocha gotować, jest do tego stworzona (wiem, super to zabrzmiało ;P)
 
Jej narzeczony do niej dołączył, ale on z techniką bardziej ;P
 
Po nauce czas na przyjemności ;P
 
Sweet...
 
Uwielbiam ich po prostu!
 
Heh... ta fotka mnie rozwala, romantyczny wieczór w szklarni w bieliźnie ;P
 
Uhhh... ta mina.... ;D
 
D. w "new" kuchni.... ale zamierzam ją jakoś zmienić ;P
 
....
 
grunt to bycie zainteresowaną....
 
bez komantarza...
 
.kocham ta fotkę. !
 
A tu Tośka się tak fajnie wygła ;P


________________


Troszkę mało, przynajmniej mi się tak wydaje, bo tylko 35 zdjęć...

Aha, przypomniałam sobie.
Na mojego drugiego bloga, którego prowadzę z Cloe dodałam dom Messerów, jeżeli chcecie zobaczyć jak oni mieszkają zapraszam (kliknij aby zobaczyć dom Messerów)
Nie jest jeszcze w 100% gotowy, mam zamiar go trochę przerobić pod ten, który mi ostatnio wyszedł, a który również zaraz zamieszczę na The Sims 2 Dom Nie Do Poznania.
Więc jeszcze raz zapraszam i proszę o szczere komentarze....

Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz