niedziela, 13 listopada 2011

133. Rodzina Messer cz. 5


Witam ponownie ;)
Teraz przyszedł czas na kontynuacje poprzedniej części...
Pewnie większość z Was już wie co szykuje się u Messerów, ale można się tego bardzo łatwo domyślić ;)
Jak Wam minął długi weekend? Mi super, przedłużyłam go sobie nawet o jeden dzień, bo byłam z tatą na zakupach. Teraz zajadam się moimi Michaszkami, uzależniam się od nich ;P

Dobra, przejdźmy już do notki, bo napewno nie możecie się doczekać tego niezwykłego wydarzenia u Messerów, którego za Chiny jasne nie mogliście się domyślić ;P



...


Tak, tak, zgadliście, to wesele Dannego i Lindsay, chciałoby się powiedzieć "wreszcie" ;P

;]

Jak on ślicznie wygląda.

L. zmierza w stronę łuku ;)

Ostatnie sekundy narzeczeństwa...

...

Już po ceremonii, tylko czemu głupia AgnEs. print screena nie zrobiła ;/

wszyscy klaszczą ;D

Szybko czmychnął, od razu słodkości ;P

Krojenie tortu weselnego...

...cisza przed burzą...

...i mój ulubiony moment c;

L. też musi wziąć swój kawałek ;D

hehe

Biedna Lindsay, mąż ją samą zostawił przy stoliku ;/

Męski stolik ;D

Cóś mu się nie spodobało...

Szampan...

= toast nowożeńców.

sweet



...

Fajnie tu wyglądają ;D

<3

...

taniec z braciszkiem

Adam + Lindsay     Danny + David ;P

A Lindsay dalej tańczy ;P

Zaproszenie do pierwszego tańca

kocham ich !

słodziutcy ;D

kiss

...

Haha, ona poprostu rządzi!

Sztywniaki jedne ...

Bibki część druga w przedpokoju ...

Bugi bugi haha

nic dodać nic ująć...
i mistrzyni drugiego planu! ;P

Adam poszedł się napić...

Heh ! Dumny mąż...

Koniec wesela, chyba jedne z lepszych wesel ;P

...

Lindsay z workiem, a on...

...no tak ;D

Sprzątanie

Danny sprząta, małżeństwo go zmienia ;P

Heh, zaczyna rządzić.

Pani Messer przy automacie ;)

Taka mini sesyjka na konkurs...

cóż ona ma z tymi oczkami...

smutne troszkę, sama nie wiem czemu, ale i tak lubię to zdjęcie ;)


Ciąg dalszy...>    
<...Poprzednia część



Ok skarby, to tyle na dzisiaj, już mnie paluchy bolą.
W nn zobaczycie jakąś instrukcję lub jeśli będzie mi się chciało to kolejną część Messerków, ale to naprawdę musi mi się chcieć, bo zdjęć tez jest dosyć sporo, mam już gotowe i również będzie ciekawa zdarzenia, ale nie uprzedzam faktów ;D
Buziaczki dla mojej kochanej Elitki, calutkiej, bez wyjątku ;* ♥
To na tyle, pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz