poniedziałek, 21 listopada 2011

137. Nowe rodzaje motyli (10)


Więc jeszcze raz witam!

To już ostatnia notka na dzisiaj, obiecuję ;)

Po prostu nie wiem, jak będę miała w tym tygodniu z czasem, w przyszłym z resztą też... Jutro co najmniej do 15 w szkole, a później trzeba się jeszcze poduczyć i założę się, że może być jakieś większe zadanie z polskiego, środa do dentysty, a potem jadę... ;P Ogólnie, tydzień zawalony, jeśli chodzi weekend to tylko niedziela, jeżeli oczywiście dobrze pójdzie ;D
Mam nadzieję dodać coś jeszcze przez weekend, ale nie daję gwarancji, może mi się uda...
Mam już gotową 7 część Messerów (...kurde, już 7... szaleństwo...) więc jeśli będziecie chcieli, to w niedzielę,(jak nie to w niedziele na bank pojawi się przynajmniej jakaś krótka notka) albo w przyszłym tygodniu, muszę mieć na to czas, bo jest bardzo dużo zdjęć i obawiam się, że samo ich wklepywanie zajmie koło godziny jak nie lepiej... Czyli, muszę dbać dla Was o paluszki ;D
Więc piszcie w komach, czy ją chcecie w ogóle, bo jeśli nie to ja najwyżej troszkę poczekam...

Ok, to ja już może przejdę do notki, bo się tak rozpisałam, wy już pewnie wytrzeszczu dostajecie ;P

Więc nowe motylki:


Zobacz i pobierz


UWAGA: Można pobrać tylko jedno...!

Ufff.... wreszcie koniec, no nie ;D W najbliższym czasie wezmę się za jakąś większą instrukcję, wreszcie, dawno nie było...

Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco!

Buziaki dla Izz jeśli czytasz ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz