niedziela, 11 grudnia 2011

140. Jak zmienić maxymalną liczbę simów, których możemy zaprosić na imprezę







'Lady Antebellum - Just a Kiss ♥





Witajcie!
Już za 4 dni urodziny bloga!
Z całego serduszka dziękuję wszystkim, którzy wkleili baner! Liczę na liczny udział ;) Bo to już 2 lata, jestem dumna, rzadko zdarzała mi się prowadzić bloga tak długo i jednocześnie odnieść takie sukcesy! Bardzo Wam za to dziękuję!



(c)me


Jak zmienić maxymalną liczbę simów, których możemy zaprosić na imprezę.

Są dwa sposoby.

Zaczniemy od tego trudniejszego, ale chyba lepszego, gdyż nie musimy go stosować za każdym razem, tylko raz, ale już na stałe ;)

1. W zależności gdzie i jaki posiadamy najnowszy dodatek (ten, którym załączacie grę) wchodzimy w lokalizację gdzie została ona zainstalowana, u mnie jest to: C:/ Program Files/ EA GAMES/ The Sims 2 Osiedlowe Życie/ TSData/ Res/ Config
2. Szukamy pliku Graphics Rules.sgr
3. Kopiujemy go w jakieś bezpieczne miejsce ;)
4. Nasz oryginalny plik otwieramy za pomocą najlepiej Notatnika, chociaż może być również inny edytor tekstu.
5. Szukamy tego:
option SimulatorControls
   setting $High
      intProp maxNumOfVisitingSims   X
   setting $Medium
      intProp maxNumOfVisitingSims   X
   setting $Low
      intProp maxNumOfVisitingSims   X

*W miejscu X jest maxymalna liczba simów, którym możemy zaprosić na imprezę.

(Jeśli nie możecie znaleźć skorzystajcie z wyszukiwarki: Edycja/Znajdź) Przyznaje się bez bicia, że sama nie mogłam znaleźć ;P

U mnie wygląda to tak:


6. Teraz zmieńcie wartości np na:
option SimulatorControls
   setting $High
      intProp maxNumOfVisitingSims   12 (komputer wysokiej jakości)
   setting $Medium
      intProp maxNumOfVisitingSims   8 (komputer średniej jakości)
   setting $Low
      intProp maxNumOfVisitingSims   4 (komputer niskiej jakości)

Ustawienia zalecane przeze mnie ;)

7. Zapisujemy plik.
8. Gotowe!



II - łatwiejszy, ale bardziej uciążliwy sposób.

1. W rodzince wpisujemy kod: intProp maxNumOfVisitingSims X
(w miejscu X wpisujemy liczbę)
np.: intProp maxNumOfVisitingSims 12
2. Gotowe!
Ale uważajcie z tą maxymalną liczną na słabszych komputerach!!!

Poradnik pewnie większość zna, ale nie wszyscy, więc postanowiłam dodać. Jak się uwinę to jutro albo we wtorek kolejna notka!

A i jeszcze, zapraszam do Domiiina:
 
Oraz do Luflee:
  
Liczę na Was!

P.S. Kto jeszcze nie wkleił mojego banerka, są w poprzedniej notce, będę bardzo wdzięczna za wklejenie!

Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz