niedziela, 4 grudnia 2011

139. Jak zmienić cechy simowi + Zaproszenie + Nowy wygląd bloga



Witam!
Jeszcze niecałe dwa tygodnie do urodzin bloga! Z tej okazji chciałam Was bardzo serdecznie zaprosić na imprezę na simcenterze 15.12.2011 r. !
Kto wie, jak się wyrobie, to dodam Messerów ;) Bardzo bym chciała, bo oni ewidentnie łączą się z moim blogiem!

Druga rzecz, to jak widzicie zmieniłam szablon na blogu, na troszkę bardziej zimowy, podoba się Wam? Mi się nawet podoba ;) (wiem, tryskam skromnością) Piszcie, bo chce wiedzieć ;)

A teraz już przejdźmy do głównego tematu dzisiejszej notki, czyli jak zmienić cechy naszemu simowi...
[Poradnik do The Sims 3]

(Tak, tak, AgnEs. zaczęła grać w trójkę, ale tylko raz za czas, częściej gra moja siostra, ale z dwójki nigdy, przenigdy nie zrezygnuje!)

Ok, no to jedziem...

1. Wciskamy na naszej klawiaturze jednocześnie CTRL+SHIFT+C
2. Wpisujemy kod: testingcheatsenabled true.
3. Z wciśniętym SHIFT'em  klikamy na sima i wybieramy "Modyfikuj cechy sima"
4. Wybieramy cechy i zatwierdzamy.
5. Cieszymy się naszym "nowym simem"


To tyle, wiem, że pewnie większość to już zna, ale niektóre osoby, np. takie ciemne masy jak ja, szukała tego chyba z 20 minut, ale znalazłam i postanowiłam się podzielić z początkującymi moją początkującą wiedzą ;P






To tyle na dzisiaj ;)
Pozdrawiam gorąco!

EDIT. 5.12.5011 14.44
 
Gorąco zapraszam na impreze bożonarodzeniową u Luflee
Musisz wpaść!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz