niedziela, 25 grudnia 2011

142. Boże Narodzenie


Witam ;)
Wiem, wiem, dawno nie pisałam, ale organizowałam wigilię klasową...
Jak zawsze spóźniona, ale jest, świąteczna notka ;)
Dzisiaj króciutko... Mam prezenty dla Was, ale to za moment, razie chce trochę ponarzekać ;P
A mianowicie, jestem wkurzona, bo simsy mi się prawdopodobnie psują ;( Tak jak by nie mogły jeszcze trochę poczekać do wymiany dysku, który mam nadzieje, że wymienię do marca.... Ceny teraz to kosmos, a kupiłabym miesiąc wcześniej i miałabym dysk w "normalnej cenie" głupia AgnEs powiedziała tacie, że jeszcze poczeka... ;/ U mnie norma...
Mam nadzieje, że simsy miały tylko taki jednorazowy humorek i będą ładnie chodzić, bo zrobiłam taki cudaśny domek, chyba najlepszy dotąd ;D oczywiście wprowadziłam do niego Messerów, bo jakby inaczej ;D
Jak dobrze pójdzie, to dodam go jeszcze dzisiaj na The Sims 2 Dom nie do poznania.
Dobra, to może już dość tego mojego źlamdania i przejdę do prezentów i... wyników SimLotka ;)


Wyniki SimLotka


Nagrody:
3 liczby - reklama bloga w notce i uniwersalnej na 2 tygodnie
4 liczby - reklama bloga w notce i uniwersalnej na miesiąc
5 liczb - reklama bloga w notce i uniwersalnej na 2 miesiące
6 liczb - reklama bloga w notce i uniwersalnej na 5 miesięcy


Wylosowane liczby:

1,3,9,12,15,25


Wasze liczby:

Simmy - 3,9,10,15,18,24 - 3 liczby
TheTomuland - 1,3,6,12,15,25 - 5 liczb
Pan Sim - 1,6,8,13,19,24
porozrzucana - 1,3,9,12,15,25 - 6 liczb !!!
Mała słodycz - 3,6,8,11,14,22
Domiiin - 1,3,10,12,23,28 ? 3 liczby

Gratuluje wygranych!

*Domiiinie, powiedz mi, to miało być 18, czy 28?


Prezenty













Konkurs

Uroczyście ogłaszam konkurs na.... Najlepszą Sylwestrową Fotkę !
Jak zwykle coś oryginalnego ;)
Konkurs składać się będzie z dwóch etapów - z oceny i głosowania.
Konkurs polega na zrobieniu zdjęcia o Sylwestrowej tematyce, simka w stroju karnawałowym, jakaś impreza, liczy się Twoja inwencja twórcza ;)
Prace mogą być wykonane zarówno w The Sims 2 jak i The Sims 3.
Zgłoszenia do 30 grudnia.
Wysyłać prace można do 7 stycznia 2012 do godziny 23.59 ;)

Nagrody:
1 miejsce: dyplom + 3 miesiące reklamy + 30 komentarzy ( z możliwością wymiany na coś innego) + niespodzianka
2 miejsce: dyplom + 2 miesiące reklamy + 20 komentarzy ( z możliwością wymiany na coś innego) + niespodzianka
3 miejsce: dyplom + miesiąc reklamy + 10 komentarzy ( z możliwością wymiany na coś innego) + niespodzianka

Uwaga! Nagrody mogą się jeszcze zmienić, oczywiście na lepsze ;)

Liczę, że kilka osób się zgłosi...

Chcesz być jurorem, potrzebny mi co najmniej jeden ;D Jeśli chcesz nim być, napisz w komentarzu.

Baner wkrótce ;)

To tyle na dzisiaj.

Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz