wtorek, 27 grudnia 2011

143. Konkurs: Lista zgłoszonych blogów




Bruno Mars - It Will Rain

Witajcie ;)
Dzisiaj króciutko dodam listę zgłoszonych blogów oraz jurorów ;)
Jestem bardzo zadowolona, gdyż do konkursu zgłosiło się już 5 osób, a jurorów mam 2, na łamane przez 3...
Panie Simie, zastanów się... ;D Liczę, że weźmiesz udział w konkursie, jedną osóbkę już przekonałam, za co bardzo jej dziękuję ;)
A na samym początku chciałam Was serdecznie zaprosić na mojego nowego bloga:

Lady Antebellum Polish Site

Wiem, że jest on o mało znanym zespole, na dodatek Country, ale to może być mylące, mają zarąbiste piosenki, uwielbiam ich, najlepsze to Just a Kiss, Need You Now, Last Night Last...
Może dzięki mojemu blogu, komuś spodobają się ich piosenki... kto wie? ;D
Ale po prostu jak zwykle robię, to co lubię ;)
Więc jeszcze raz zapraszam.


Lista zgłoszonych blogów:

1. Eifela | my-sims-world
2. porozrzucana | desimetto +
3. Domiiin | blog-sims +
4. Skomplikowana | samesimy
5. Kolorek^^ | miasteczko-the-sims
6. Luflee | sim-studio +
7. Ulunia TS2 | the-sims-2-fotostory.pinger.pl +
8. shelly | dreamteamsims +
9. Pan Sim | the-sims-2-blog-o-simsach
10. Kilmeny | simfonia +
11. mari11001 | city-the-sims-3
12.

+ oznacza wklejony baner ;)

Jurorzy:


1. Simmy | sim-phics
2. Mała Słodycz ;) | tocowieszosimsach
3. TheTomuland | thesims2-center.blogspot.pl

Jurorów mam!

Baner konkursowy:
 

Prace można wysyłać na: agnes.lusi@amorki.pl
Zgłaszać się można pod tą notką do 31 grudnia (zmieniłam)!
Prace można wysyłać do 7 stycznia 2012 roku do 23:59 ;)
To tyle.


Uwaga!!!
Zgłaszać można się jeszcze do jutra!
(31.12.2011 do 23:59)
!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz