sobota, 31 grudnia 2011

144. Co zrobić, żeby nasz sim nie zrobił się gruby (hack)


Witam ;)
To już ostatnia notka w tym roku... Jak wam on minął? Jak dla mnie owocował w wydarzenia bardzo pozytywne, jak i bardzo negatywne... Z jednej strony cieszę się, że się już kończy, ale z drugiej strony, zyskałam w tym roku przyjaciół na całe życie ;) Dobra, dosyć, bo się zaraz rozkleję...

Na początek ogłoszenie parafialne ;D

Reklamy za Simlotka:



desimetto.blog.onet.pl

(6 liczb!)

thesims2-center.blogspot.pl

(5 liczb!)

blog-sims.blog.onet.pl

(3 liczby)

sim-phics.blog.onet.pl

(3 liczby)

Przepraszam Cię, nie mogłam znaleźć avka, ślepa jestem ;P



***



Co zrobić, żeby nasz sim nie zrobił się gruby (hack)

Tradycyjnie wędrowałam sobie po stronie modthesims i znalazłam coś bardzo interesującego ;D
Wkurza Cię, gdy Twój kochany sim ciągle tyle, proszę bardzo, oto hack, dzięki, któremu naszemu simowi nawet na myśl nie przyjdzie przytyć ;D

Dobra nie będę się rozpisywać, oto link do niego:


Zobacz i pobierz



***



Ok, to tyle w temacie notki ;) Teraz chciałabym zaprosić Was na mojego bloga, którego już przedstawiłam w poprzedniej notce ;)


Lady Antebellum Polish Site

ladyantebellum.blog.onet.pl



***


Jeszcze do dzisiaj, a dokładnie do 23:59 można zgłaszać się do konkursu, czyli również do końca tego roku ;)
Zgłaszać się można pod poprzednią notką, oto link:

143.  Konkurs: Lista zgłoszonych blogów



***

Na The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA pojawił się mój nowy projekt, zapraszam do oglądania i komentowania!

***

To by było na tyle ;)

Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiego Sylwestra!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz