poniedziałek, 16 stycznia 2012

147. Konkurs: Ocena prac (poprawić)




Witam ;)
Przepraszam, że dopiero dzisiaj piszę tą notkę, ale sami rozumiecie, koniec semestru, a niestety kilka ocen mi się wahało... ale teraz już jest prawie wszystko pozałatwiane tak jak chciałam, została jeszcze tylko geografia, ale jestem dobrej myśli ;D
Pewnie niektórzy mają już ferie, wiecie co wam powiem... też chce! Ja mam dopiero od 13 lutego ;/ jakaś tragedia...


Dobra, teraz zgrabnie przejdźmy do tematu, czyli do oceny Waszych prac ;)
Bójcie się, ja Wam to mówie ;P A tak poważnie, to prace śliczne ;)
Dobra, to jedziem...


Na samym początku chciałam podziękować moim kochanym jurorom, TheTomulandowi i Simmy za dosłownie expresową i profesjonalną ocenę! Jesteście po prostu wielcy, kocham Was! ♥


Nie będę podawać, który juror dał taką ocenę, napiszę tylko o sobie, a ich ponumeruje 1 i 2, ale niestety, nie dowiecie się kto był kim ;P Wiem, wredna żmija ze mnie ;P

Więc zaczynamy ocenę...
Wasza kochana AgnEs. będzie wyjątkowa łagodna ;D
Zaczynamy!

1. blog-sims


(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 9,5/10
Praca, śliczna, oddaje sylwestrowy klimat, simy bawią, cud, miód i malinka ;)

Juror 1:
Ocena: 9/10
Fajna impreza, zabawa, jest muzyka, ale czegoś mi troszkę brakuje.

Juror 2:
Ocena: 7,5/10
Fajna fotka tylko szkoda,że twarzy nie widać tych postaci pierwszoplanowych ; >


***

2. city-the-sims-3


(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 8/10
Super efekt, simowie się bawią tylko pustki...

Juror 1:
Ocena: 8/10
Extra wygląda ta mgiełka, simowie fajnie się bawią, są w klubie, ale trochę tu pusto.

Juror 2:
Ocena: 6/10
Trochę tu pusto, ale simka nawet ładnie wygląda.


***

3. desimetto

(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 9/10
Hmmm... ♥ śliczne te gwiazdy ;D szampan, dwoje simów, ślicznie ;)

Juror 1:
Ocena: 9/10
Super to niebo, jest szampan, simowie szczęśliwi ;P

Juror 2:
Ocena: 9/10
Pierwsze wrażenie ? Super : D Fajny pomysł, a to niebo mnie urzekło O,o Szkoda,że simka ma zamazany tatuaż na ręce,bo kształt wydaje się ładny ^^ Czy ja widzę kolczyk w w wardze u kolesia ? Aww <3


***

4. dreamteamsims

(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 10/10
Też chce takiego sylwka ! ;P Chociaż horrory, a po tym komedia, też super ;D
A wracając do pracy, super, te ciuszki, wystrój i w ogóle... Super ;)

Juror 1:
Ocena: 10/10
Świetna impreza! Taniec, śpiew, muzyka, szampan, kolorowe światła i pogaduszki ;) Jak dla mnie bomba :D

Juror 2:
Ocena: 9/10
Fajna taka różnorodność, że śpiew, taniec, picie ( ; o) i te światła . Super !


***

5. samesimy

(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 6/10
Troszkę sztywno ;/ Simka z szampanem, żadnych pląsów...

Juror 1:
Ocena: 5/10
Jak dla mnie trochę nudno - tylko simka z szampanem i jakiś błysk.

Juror 2:
Ocena: 5/10
Wg  mnie jest troszkę sztywno ;/ Może tylko ja tak sądzę,ale to zdjęcie świeci pustkami ; (


***

6. simfonia

(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 9/10
Bawiące się simy, uśmiech simki z prawej, super ;D


Juror 1:
Ocena: 8/10
Fajne zadowolone simy, barek sylwestrowy, ozdoby itd.

Juror 2:
Ocena: 7/10
Zdjęcie ma w sobie to coś zaciekawiającego :d Współgra wszystko pięknie ;d Ogólnie jest niezłe ^^


***

7. sim-studio

(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 10/10
Super, 7 simów, którzy się świetnie bawią, zimne ognie, które uwielbiam, cudnie ;*

Juror 1:
Ocena: 10/10
Bardzo sylwestrowo: fajerwerki, pogaduchy, kolorowe i błyszczące stroje, szczęśliwe miny itd. Świetny obrazek!

Juror 2:
Ocena: 8/10
Super pomysł z tymi zimnymi ogniami (albo różdżkami xd) i tyle osób, tak super sylwestrowo ubranych


***

8. the-sims-2-fotostory

(Kliknij, aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze)

Oceny:

AgnEs.
Ocena: 8/10
Bardzo romantycznie, sylwestrowo, tylko szkoda, że nie ma żadnych simów gibusiających się w tle...

Juror 1:
Ocena: 7/10
Romantycznie, kolorowo, simowie mają ładne kreacje, ale mogłaby być jakaś impreza, zabawa, coś więcej.

Juror 2:
Ocena: 8/10
Całkiem fajne skojarzenie z pocałunkiem o północy ; DD Spodobało mi się bardzo


***



Ufff... To tyle, mam nadzieje, że nas nie pozabijacie za te oceny, jeszcze raz bardzo dziękuję moim kochanym i jedynym takim jurorom!
(podczas rozdawania nagród, będzie też coś dla Was ;*)


***

Głosowanie ! :
do 22 stycznia do godziny 14.00 możecie głosować na powyższe prace!
Kliknij TUTAJ aby zagłosować!

Wiem, że jesteście uczciwi i nie będziecie głosować na samych siebie, mam racje? ;D


Powodzenia w głosowaniu!


***


Mam do Was jeszcze prośbę, o oddanie głosu na mojego bloga, który bierze udział w konkursie na Blog Roku 2011 ;)
Oto link: Zagłosuj.


***


Lady Antebellum Polish Site

ladyantebellum.blog.onet.pl


***


To chyba tyle, najwyżej dodam edita ;P
Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz