piątek, 16 marca 2012

148. Wielkie przepraszam.




Witam kochani.
Ostatnio bardzo zaniedbałam bloga i niestety jestem tego świadoma i w 100 % wiem, że to moja wina.
Przez ostatnie dwa/trzy miesiące nie miałam w ogóle czasu i niestety mobilizacji, żeby napisać.
Jeszcze na dodatek imageshack zrobił mi małego psikusa... Jego użytkownicy pewno wiedzą o co chodzi, teraz muszę wszystko odświeżać, wrzucać na nowo i w ogóle.
Mam nadzieje, że w ciągu dwóch tygodni wyrobie się z wszystkimi pracami technicznymi na blogu, ogłoszę wyniki konkursu, bo mam już wszystko podliczone.
Naprawdę, tragicznie czuję się z tym, że tak zaniedbałam tego bloga.
Jutro zdaje ostatnie rzeczy do bierzmowania, 28 mam konkurs fizyczny, a 30 konkurs geograficzny. Teraz też wybór szkoły, mam niesamowity mętlik w głowie...
Tragedia jakaś, ale wreszcie znalazłam w sobie chęci i mobilizacje, uporałam się już z najgorszymi rzeczami i wracam do blogowania pełną parą.

Najbardziej pragnę przeprosić osoby biorące udział w konkursie i elitę.
Nie zdziwi mnie, jeśli połowa z was już mnie usunęła ze swoich blogów, strasznie napieprzyłam, nawet was o niczym nie poinformowałam....

Przepraszam, że nie nadrobię zaległości w komentowaniu waszych blogów, ale obiecuję, że będę to robić na bieżąco, no i że nie zostawię już bloga tak bez słowa, to było chyba najgorsze, co mogłam zrobić.

Myślę, że mam u was jeszcze jakieś szanse na odzyskanie waszego zaufania.

To tyle.
Postaram się powiadomić was o tej notce w miarę możliwości szybko.

Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam z całego serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz