piątek, 6 kwietnia 2012

149. Odświeżony blog + ogłoszenia



Witajcie skarby moje ! ;)
Bardzo dawno nie pisałam, ale uporałam się już z moimi zaległościami. Zostały mi jeszcze tylko dwie notki do poprawy! Jupi ;D Od dzisiaj notki będą pojawiać się już na bieżąco, gdyż jestem już po bierzmowaniu, czyli koniec z próbami i spotkaniami, jeszcze tylko testy gimnazjalne za niecałe 3 tygodnie i jestem wolna jak ptak ;p
Beznadziejnie, bo trzeba wybrać nową szkołę, a ja mam dylemat między dwoma... normalnie żyć nie umierać... ;/ nie chce źle wybrać, bo jakoś nie mam ochoty zmieniać szkoły po roku...

Ok, dobra, starczy tego mojego narzekania.

Jak widzicie, na blogu pojawiła się nowa szata graficzna. Jak wam się podoba?
Nagłówek jest zrobiony na szybkiego i zostanie zmieniony, zrobię jeszcze kilka avków... Zobaczymy co z tego wyjdzie... Mam nadzieje, że wersja kolorystyczna się wam podoba, jeśli coś jest nie tak, piszcie ;)

To teraz czas na małe ogłoszenia...

'Konkurs na Najlepszą Sylwestrową Fotkę oficjalnie nie został jeszcze rozstrzygnięty.
A nieoficjalnie mam już wyniki i wiem, która praca wygrała. Wiem, że od konkursu minęły wieki... Wiec chciałabym was zapytać, czy chcecie je poznać?
Jako nagrody mogę wam jedynie zaoferować dyplomy, bo jeśli chodzi o nagrodę w postaci komentarzy, to niestety, ale nie preferuje takiej formy.
Napisanie notki zajmie mi max godzinę.
Miałabym już gotową notkę, zostałaby opublikowana już jakieś trzy tygodnie temu, ale na końcowym etapie mój tata chciał wejść na chwilę na neta i perfidnie zamknął mi te stronę, a ja nie zapisałam sobie szkicu i dupa, nie dało się już odzyskać, a potem tak się wkurzyłam, że nie miałam już chęci...
Napiszcie, jak chcecie, żebym zrobiła.
Dyplomy już gotowe ;p

'Niedługo na blogu pojawi się już 10 jubileuszowa część Messerów. Planowane są ciekawe wątki, za które pewnie będziecie mieli ochotę łeb mi ukręcić ;p ja sobie też...

'Zapraszam na moje dwa pozostałe blogi:

Lady Antebellum

The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA


'Ostatnia, bardzo ważna sprawa.
Chodzi mi o informowanie mnie o nn.
Jeśli będzie wam wygodniej możecie informować mnie tutaj.
Oczywiście, nadal możecie informować mnie w komentarzach, to zależy jak wam wygodniej ;)


To by było na tyle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz