niedziela, 8 kwietnia 2012

150. Wyniki konkursu na Najlepszą Sylwestrową Fotkę




' I'm trying to ignore the hurt
So I turned on the radio, stupid song made me think of you... '

Hillary Scott/Sara Evans - A little bit stronger

Wreszcie długo wyczekiwana przez wszystkich notka, mianowicie, jest to jubileuszowa 150 notka oraz nastąpi ogłoszenie wyników konkursu na Najlepszą Sylwestrową Fotkę.
Wiem, że to już ponad cztery miesiące, ale konkurs musi zostać rozstrzygnięty, a ja nie chcę was zostawiać w niepewności i tak wiem, że spieprzyłam nie dodając jej wcześniej. Osoby biorące udział mają prawo mieć do mnie żal i być niezadowolone, doskonale was rozumiem.

Ja sobie obiecałam, że żadnego konkursu już nie będę organizować, a jeśli coś mi odpieprzy, to nich mi tylko ktoś spróbuje się zgłosić ;p
Nie no, poważnie, na tym blogu już raczej żadnego konkursu nie będzie.
To tak przy okazji ;)

Przejdźmy teraz do ogłoszenia wyników.
Niestety poza dyplomami nie mam dla was żadnych nagród, z czego jest mi trochę głupio, bo miałam "trochę" czasu, więc mogłam coś wymyślić...

A więc zacznijmy od miejsca... ostatniego...

Miejsce VIII zajął blog:

samesimy.blog.onet.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 6+5+5=16
Głosy: 4
Punkty dodatkowe: 0
Razem: 20

Dyplom:
 

Miejsce VII zajął blog:


city-the-sims-3.bloog.pl

Praca:
 

Punkty:

Ocena jury: 8+8+6=22
Głosy: 3
Punkty dodatkowe: 0
Razem: 25

Dyplom:



Miejsce VI należy do bloga:

the-sims-2-fotostory.pinger.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 8+7+8=23
Głosy: 0
Punkty dodatkowe: 15
Razem: 38

Dyplom:



Natomiast miejsce V zajął blog:


simfonia.blog.onet.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 9+8+7=24
Głosy: 0
Punkty dodatkowe: 15
Razem: 39

Dyplom:



Miejsce IV zajął blog:

desimetto.blog.onet.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 9+9+9=27
Głosy: 12
Punkty dodatkowe: 15
Razem: 54

Dyplom:



I podium:

III miejsce zajął blog:

dreamteamsims.blog.onet.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 10+10+9=29
Głosy: 16
Punkty dodatkowe: 15
Razem: 60

Dyplom:



Teraz decydujący moment...

Miejsce II należy do bloga...

...

sim-studio.blog.onet.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 10+10+8=28
Głosy: 19
Punkty dodatkowe: 15
Razem: 62

Dyplom:



I miejsce zajął blog:

blog-sims.blog.onet.pl

Praca:


Punkty:

Ocena jury: 9,5+9+7,5
Głosy: 25
Punkty dodatkowe: 15
Razem: 66

Dyplom:




I specjalne podziękowania dla kochanych jurorów!





Dziękuję Wam skarby ;*



Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie i świętą cierpliwość do mnie ;*
Jesteście wielcy!
Dziękuję jurorom,
mojej prze kochanej Elitce, która we mnie nie zwątpiła.


Jeśli chodzi o Messerów, to tak jak obiecałam wydarzy się coś ciekawego, za co będziecie mili ochotę mnie zabić, ja z resztą tez mam ochotę zrobić sobie za to krzywdę...


OK, to tyle.
Pozdrawiam gorąco.

Życzę Wam wszystkim wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrutkiego dyngusa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz