piątek, 13 kwietnia 2012

151. Deszcz ognia




Ostatnio na e-maila napisała do mnie pewna dziewczyna z pytaniem, jak zrobić deszcz ognia... widziała taki w jakimś filmie na youtube, a jej samej również do filmu to potrzebne.
Wiem, że dla wielu jest to pewnie rzecz oczywista, ale wiadomo, że nie każdy jest od razu specem w jakiejś dziedzinie ;)
Kurcze, od premiery Osiedlowego Życia minęły już prawie 4 lata, zleciało ;D a wasza kochana AgnEs. nie ma zamiaru z nich rezygnować.
Co do "trójki", próbowałam, próbowałam, ale mimo super rzeczy jaką jest chodzenie po mieście bez ładowania nie przekonałam się... po prostu za cholerę nie potrafię się przerzucić ;p


Deszcz ognia
(wymagane Cztery Pory Roku)

1. Za punkty aspiracji (7000) kupujemy "Pogodomistrza 57x".
2. Stawiamy go w dowolnym miejscu na parceli, ja zawsze preferuje jakiś kącik ;)
3. Upewniamy się, że nasz sim nie ma złotej ani tym bardziej platynowej aspiracji, gdyż jak wiecie zmniejsza to szanse na wystąpienie "skutków ubocznych"
Jeśli nasz sim ma ta platynową lub złotą aspirację wpisujemy kod: aspirationLevel [x]
w miejsce [x] wpisujemy liczbę 3 lub mniejszą.
4. Pogodomistrzem zmieniamy pogodę lub porę roku.
5. Obserwujemy nasz deszcz ognia.

Uwaga!
Nie gwarantuje, że zadziała za pierwszym razem, bo nasz sim może mieć jakieś szczęście.
Nie gwarantuje również, że simy będą bezpieczne.

To tyle, w tej notce ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz