sobota, 28 kwietnia 2012

153. Jak kupić ubrania nie wychodząc z domu




Wreszcie ciepło i słonecznie, idealna pogoda dla mnie ;) Już zdążyłam opalić troche nogi ;p
Co tam u Was? Ja niedawno pisałam testy gimnazjalne, wreszcie po, nauczyciele już nie będą tak po nas jeździć. Jestem z siebie dumna, bo nie zeszłam poniżej 70%. Drugie i pierwsze klasy nie byli wtedy w szkole - szczęściarze ;)
Zrobiłam małą przerwę w Messerach, w ogóle w grze w simsy, z powodu przygotowania do testów ale niedługo biorę sie za końcówkę.

"Morning will come
And I'll do what's right
Just give me till then
To give up this fight
And I will give up this fight"

                                                - Lady Antebellum


 

Jak kupić ubrania nie wychodząc z dom
u

1. Wpisujemy kod: boolprop TestingCheatsEnabled true
2. Klikamy na sima z wciśniętym klawiszem Shift
3. Wybieramy opcję Plan Outfit
4. Pojawia się nam okno sklepu, wybieramy ubrania u wciskamy "kup"
5. Gotowe.

Tak, wiem, kolejna łatwa i znana instrukcja, ale wiadomo, nie każdy o tym wie ;p


Pozdrawiam!




Zapraszam na imprezę urodzinową bloga desimetto.blog.onet.pl
Liczę, że wpadniecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz