niedziela, 6 maja 2012

154. Rejestracja na Raonjena Sims




Co tam u was? Bo u mnie bardzo dobrze ;) Jutro jadę na trzydniową wycieczkę do Warszawy, a ja jeszcze nie spakowana, coś czuję, że zaraz będę biegać po całym domu jak oszalała i niczego nie będę mogła znaleźć, u mnie to w sumie norma... ;p no i na bank czegoś zapomnę.
Mamy tylko nadzieje, że pogoda nam się uda i nie będzie padać, już bym chyba wolała gdyby były upały i w ogóle... Jakoś nie mam ochoty biegać pod parasolem, ubrana jak nie wiem, przemoczona, nie dziękuję...
Jutro ma być chłodno i pod chmurką, ale wtorek i środa zapowiadają się nie najgorzej, mam tylko nadzieję, że nic się nie zmieni.

I wiecie, co wam powiem, ale to pewnie żadna nowość... Blog.Onet.pl wkurza mnie jak cholera... raz jest w miarę dobrze, nie powiem, że idealnie, ale blogi jako tako się ładują, a raz to normalnie człowieka kurwica bierze... zawsze tak jest, jak chce się coś zrobić, nie wiem, dodać notkę, powiadomić o niej, czy po prostu zajrzeć i skomentować jakiegoś bloga...
Kilka razy rozważałam przeniesienie bloga, ale żal mi bardzo tych dwóch lat pracy i zdobywania czytelników, chociaż przez tą "naprawioną" awarię ludziom się po prostu nie chce wchodzić na blogi... Mam nadzieję, że niedługo zrobią z tym porządek i będzie w końcu normalnie, bo żeby przez kilka miesięcy nie naprawić tej awarii, to są po prostu kpiny z blogerów.

Dobra, koniec, bo zamiast myśleć o wycieczce, odprężyć się, bo o piątej rano wyjeżdżamy, to się niepotrzebnie nakręcam...
Notka krótsza od mojego wstępu ;p
Brawo AgnEs., szalejesz...


***



Rejestracja na Raonjena Sims


1. Wchodzimy na Raonjena Sims
2. W lewym górnym rogu, w miejscu okna logowania klikamy na "JOIN US"


3. Ukazuje się nam regulamin.
Akceptujemy go.

4. Poniżej znajdują się pola do wypełnienia:

Po wypełnieniu klikamy OK.

5. Jeśli pojawia się nam takie oto okienko, oznacza to, że rejestracja przebiegła pomyślnie i możemy się zalogować ;)







Instrukcja uważam, że bardzo przydatna ;)
Ja na samym początku również miałam problem z zalogowaniem się na tej stronie i korzystałam z poradnika zamieszczonego na jakimś blogu... nie każdy rodzi się mistrzem we wszystkim.

***

Pragnę was gorąco zaprosić na urodzinową notkę na desimetto



Liczę na to, że wpadniecie ;)

***

Przepraszam, jeśli nie poinformuję was od razu o notce, jeśli wogóle was poinformuję, gdyby ten blog.onet normalnie funkcjonował, to bym to zrobiła, ale w tej sytuacji nie jestem pewna, jeszcze muszę się spakować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz