niedziela, 20 maja 2012

156. Zapraszam na mojego chomika ;)


' Czy dostrzegasz ten moment
Przed samym pocałunkiem?
Zieleń twych oczu
Ciepło twych ust
Zapach
Słyszę twój oddech…
Latam'

-LemON

Witam pragnę Was wszystkich gorąco zaprosić na mojego chomika agnes.lusi, znajdują się tam rzeczy "wrzucone" na bloga, piosenki mojego ukochanego zespołu Lady Antebellum, które niestety, ale są cholernie trudno dostępne w internecie, pewnie niewielu z Was go zna, a jeśli tak to pewnie z piosenki Need You Now ;)

na tym chomiku znajdziecie również wiele ciekawych rzeczy, są tam też odcinki seriali, Kości, CSI:NY, Mentalisty, w najbliższym czasie pojawią się też CSI:Miami, CSI:LV, Chirurdzy, Ostry Dyżur, Agenci NCIS.




To chyba tyle, awaria na Onecie niestety nadal trwa...
Dziękuję za miłe komentarze ;)

Pozdrawiam gorąco!

2 komentarze:

  1. dzięki . na pewno coś sobie pobiorę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. wejdziesz na mojego bloga i powiesz jak mi wyszedł nagłówek ? po raz 1 zacząłem kombinować z różnymi programami graficznymi : )

    OdpowiedzUsuń