piątek, 25 maja 2012

157. Funny photos



Hej :)
Jak widać Onet nadal nam działa na nerwy i nadal nie został naprawiony... ciekawa jestem, jak długo to jeszcze potrwa, bo mnie już coś bierze... ale postanowiłam się że tak powiem nie poddawać i dodam te notki, a co mi tam ;P
Liczę na to, że w końcu zrobią porządek z tym syfem, bo póki co jest naprawdę paskudnie...

To teraz może coś na poprawienie humoru ;)

Fotki, może nie są jakieś super zabawne, ale zobaczcie ;)


Kurde, ale mam zajebiste włosy ;p

-Ty licz, ja się chowam.

...

-Patrzcie jaką mam laske.

-Stuknięty...

-Jestem taka jak ty!

-...nie, już nie mogę...

Iii wypinamy dupki ! ;D

Od razu mi sie rozgrzewka na w-f przypomniała ;p

;p

-Idiotka, wiesza się, a potem śmieje jak głupia... Boże, co to za społeczeństwo...


***

Heh, no to by było na tyle ;)

Pozdrawiam gorąco i módlmy się, żeby Onet w końcu naprawił tą awarię ;)

2 komentarze: