piątek, 29 czerwca 2012

160. Co zrobić, żeby goście nie grali na naszym pianinie

Witajcie kochani ;)

Jak widać powoli staram się nadrobić zaległości w pisaniu notek... Ostatnią dodałam 2 dni temu, była to 10, jubileuszowa część Messerów, kto nie oglądał, to gorąco zapraszam i skomentujcie ;)

Kurcze, wreszcie koniec roku szkolnego, WAKACJE!
Nie mogłam się doczekać.
Skończyłam już gimnazjum, z czego jestem bardzo zadowolona (oczywiście pasek jest ;p). Teraz czeka mnie liceum (ma nadzieje, że dostanę się do tego liceum, które wpisałam, jako pierwsze) i jestem ciekawa, jak to będzie...
Ale, dobra, są wakacje, lato, ciepło i słonecznie i teraz tylko to się liczy :)


Słuchajcie, mam dla was ankiete, bardzo bym prosiła, żebyście oddali w niej swój głos, bo jest to dla mnie bardzo ważne, chodzi o bloga. Zastanawiam się, co zrobić dalej, bo jak widać Onet nadal ma problemy, mniejsze, ale ma, gdyby nie wysłali mi e-maila, że już jest wszyściutko naprawione, to może jeszcze bym darowałam, ale kurcze, wariacji czcionkowych jeszcze nie naprawili...


A więc, waszym zdaniem, mam zostawić bloga na onecie, czy przenieść go na blogspota?

Link do sondy: Oddaj głos

Link do wersji na blog.onet.pl: Klik

Link do wersji na blogspot.com:
Klik

Naprawdę bardzo mi zależy na waszym zdaniu, bo to wy jesteście czytelnikami...

Dobrze, to teraz może przejdę do głównego tematu notki ;)



Co zrobić, żeby goście nie grali na naszym pianinie

Zapewne część z was, mnie też, denerwuje, gdy simy, które przyszły do nas w gościnie, nagle siadają przy fortepianie i zaczynają grać, no i nie da się ich stamtąd odgonić, dopóki nie rzuci im się czegoś do słoiczka ;p
Kilka dni temu znalazłam na to hacka na modthesims.info ;)

Zobacz i pobierz



***


Pragnę was jeszcze zaprosić na mojego drugiego bloga: The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA, który po 6 miesiącach ruszył na nowo!
Zmieniłyśmy serwis na blogspota.
Oto link: Zapraszam do obejrzenia i skomentowania

***

To tyle na dzisiaj ;)
Jeszcze raz bardzo was proszę o oddanie głosu w sądzie, bo ja już niestety mam kompletny mętlik w głowie i chce znać waszą opinie.

Pozdrawiam gorąco!

1 komentarz:

  1. nie ma mojej odpowiedzi w sondzie, więc napiszę tutaj : gdzie ci jest wygodnie pisać, tam zostań, bo to od cb zależy, bo czytelnicy myślę, że jeśli naprawdę lubią twojego bloga to nie przeszkadza im portal :) fajny hack, ale nie pobieram ich już bo strasznie mi się psuje gra a ja właśnie od dobrych 2 tyg przeszukuje wadliwe dodatki :/ huh moje świadectwo... najgorsze jakie kiedykolwiek miałam, a właśnie idę do 3 gim i muszę się postarać bo moje upragnione liceum wymaga maxa punktów :C i moje szanse dostania się do niego wynoszą 15% .... no mniejsza, trzymam kciuki, abyś dostała się do tej pierwszej szkoły ;D! czekam na kolejną część messerów :3

    OdpowiedzUsuń