środa, 4 lipca 2012

161. Rodzina Spencer


Hej kochani!

Co tam u was? Jak wam wakacje lecą?
U mnie bardzo fajnie. Trochę się stresuje, a zarazem jestem ciekawa, bo jutro zostaną ogłoszone listy zakwalifikowanych do szkół, jestem bardzo ciekawa, jak to teraz ze mną będzie...


Lady Antebellum - Wanted You More
Teledysk do ich piosenki, jest cudny, zapraszam do oglądania i gorąco ich polecam!


Nie wiem, albo mi się wydaje, wróć, chyba mi sie nie wydaje, że po tej awarii, która została rzekomo naprawiona blog.onet.pl opustoszał. Nic, nic się nie dzieje... Ja rozumiem, że teraz wakacje, że pewnie dużo osób gdzieś wyjechało, no, ale w poprzednich latach przecież tak nie było... Nieźle zbabrali sprawę, niedługo wystosują jakieś oświadczenie, że użytkownicy po rezygnowali, że nie przynosi to już zysków, czy coś w tym stylu, nie mówię, ze tak będzie, ale nie zdziwiłabym sie takim obrotem sytuacji...
To, co teraz napisałam nie skierowałam na złość nam blogującym, bo mi samej mimo wszystko ciężko rozstać się z blog.onet.pl, wersje na blogspocie na razie traktuje, jako taką kopie zapasową, albo ułatwienie dla tych, których blog.onet.pl wkurzył wystarczająco i mają już go serdecznie dość.

W ostatniej notce postanowiłam zamieścić sondę  odnośnie tego, co powinnam zrobić z simcenterem...
Wyniki... trochę mnie zdziwiły, na 11 osób, które oddały głos, aż 6 było za przeniesieniem bloga...
Zamieszczę ją też tutaj, niech zagłosują ci, którzy nie mieli jeszcze okazji, bardzo was o to proszę ;)

Waszym zdaniem, mam zostawić bloga na onecie, czy przenieść go na blogspota?

Link do sondy: Oddaj głos

Link do wersji na blog.onet.pl: Klik

Link do wersji na blogspot.com: Klik

Naprawdę bardzo mi zależy na waszym zdaniu, bo to wy jesteście czytelnikami...


***

A więc, w ostatniej notce o Messerach pojawiła się niejaka panna Spencer,  znajoma, nie znajoma to za mało powiedziane, była dziewczyna Danny'ego.
W tej notce postanowiłam Wam ją przedstawić trochę bliżej, zanim dodam następną część o M.


Jak pamiętacie, Spencer właśnie wprowadziła się do Jaskini Pokrzyku, miasta, w którym mieszkają M.
No, to już nie ma odwrotu, podpisuje umowe.
Dzień później spotkała Danny'ego na mieście.
Natomiast wieczorem zaprosiła go na kolację.
Dobra, to coś więcej o nieszczęsnej lasce ;p
Nazywa się Samantha Spencer, jest byłą dziewczyną Dannego z czasów liceum.
Zerwali ze sobą, gdyż oboje zaczęli studiować w innych miastach.
Samantha jest samotna, oficjalnie rzecz jasna, bo ma tendencje do zarywania do wszystkiego, co się rusza.
Pracuje jako barmanka.
- Czerwona, czy buraczkowa, a może ta brązowa...

Samantha wybrała się na miasto dzień po kolacji z Danny'm.

...
Przysiadła się tam do niejakiego Marka Cherry.
O BB z niedawno poznanym facetem, a co najlepsze, jemu to się podoba ;p
-Jakiż on przystojny....
-Ty i ja, wiesz, co to oznacza ;]
-To może pójdziemy do mnie?
Jeszcze tylko zaśpiewać ;p
...
Szybko...
...ciekawa jestem, czy myślał wtedy o swoich dzieciach i żonie....
;)
Tak, tak, masażyk....
Bierze się za kolejnego, bo herbatka to, to nie jest...
Coś go jednak powstrzymało
Nowa znajoma - żona Marka...
A to perfidna.
Pani Zadecka, ostatnio coś często się na nią natykam... Za często....
Densujemy ;p
Dobra i zło razem ;p


***



Pragnę was jeszcze zaprosić na mojego drugiego bloga: The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA, który po 6 miesiącach ruszył na nowo!
Zmieniłyśmy serwis na blogspota.
Oto link: Zapraszam do obejrzenia i skomentowania


 ***

To by było na tyle ;)
pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz