wtorek, 10 lipca 2012

162. Rodzina Messer cz. 11


Hej słoneczka ;*
Jak Wam wakacje mijają? Bo mi bardzo dobrze ;)
Pochwale się Wam, dostałam się do szkoły, do której chciałam, bardzo się z tego cieszę! I to na 6 pozycji, to już w ogóle, nie spodziewałam się, myślałam, że jak się dostanę, to będę gdzieś pod koniec listy, a tu się okazało, że jestem 6 na liście, jestem bardzo zadowolona i zdziwiona, mam nadzieje, że sobie tam poradzę ;)
A żeby było jeszcze śmieszniej, będę miała 3 chłopaków w klasie ;p współczuje biedakom dnia kobiet ;D

Dzisiaj 11, oczekiwana przez niektórych część Messerów ;)
Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania.




Rodzinne zabawy
Tosia i chyba jej ulubione zajęcie zaraz bo zabawie w aport.
Z nudów odświeżyłam "trochę" ich dom ;p
Salon.
Klatka schodowa i drzwi frontowe.
Kuchnio-jadalnia.



Ogródek.
Taras.
Coś w stylu pracowni.
... i siłowni.
Pokój Laury, jeszcze nie dokończony.
I pokoik Toma.
Laura z mamą.
Ładna sukienka, ale czyżby mi się przypadkiem troszkę nie przytyło...
...przynajmniej moge mieć cycki wieksze ;p
Trzeba spalić kilka cm ;p
Hehe
I zimny prysznic.
Facet w kuchni ;)
Konsumowanie sałatki szefa kuchni.
Nie dość, że Danny robi obiad, to jeszcze sprząta po kolacji ;)
I karmi Toma.
Laura...
Czeka na butelkę od Lindsay, tylko dlaczego przy nocniczku ...?
-... a on był taki...
-... no to gratulacje....
;)
Gotuje, zmywa, karmi, kąpie, pełen zestaw normalnie ;p
... tak cudowne, że aż podejrzane...
W tym samym czasie L. zajmuje się Laurą.
Układamy klocuszki.
Trzeba się przebrać.
- Patrz jak seksownie wyglądam w czarnym ;)
- Co ja miałem....
Dzwonimy do...
...Samantha'y ...
Lindsay w tym samym czasie zajmuje się dziećmi.
Kocham tą fotkę ♥
;)
I mamy gościa.
...
?
(;    ;)
A co robi Lindsay... wygląda przez okno, nie ma pojęcia, że Danny kogoś zaprosił, a tym bardziej swoją dawną miłość...
Kontrola ścian i sufitów ;p
Mama ma zawsze oko na bobasy ;)
Trzeba się jakoś do zabawek dostać ;D
;)
Siostrzyczka podkosiła rakietkę ;p
Danny i Samantha wspominają stare czasy...
...
Zmieszane drinki Messera, to podstawa ;p
;)
I przylozł listonosz z rachunkami...
Szczęśliwa mama ;)
Hehe ;p
Aha...
Gilu-gilu
;)
Ciąg dalszy wspominania
...
Ten wzrok, tak jak by mówił:
- Tak kobieto, wiem , że jak będę tu siedział, to siku tam wleci ;p
a teraz Laura ;p
Dzieci zmęczyły się zabawą i Lindsay ułożyła je spać...
Gdy ona zajmowała się dziećmi i układała je do snu, on...
no właśnie...
Lindsay w końcu zeszła na dół, by odebrać rachunki.
...
Tuuuulimy ;)
... gdy nagle w drzwiach stanęła Lindsay...
... Samantha lekko zdezorientowana przeszła na drugi koniec salonu...
... w powietrzu zawisła kłótnia...
Ta jego mina, a gdy ona robi mu wyrzuty, ona musi siedzieć z dziećmi, a on zaprosił Samanthe bez jej wiedzy i się tu fajnie zabawiał...
...
...
A co Samantha robiła w tym czasie... z drinkiem w ręku wyglądała z uśmiechem przez okno....
Danny zdecydował, że pożegna się z S.
...
Lindsay poszła zdenerwowana do kuchni, żeby ochłonąć, ale długo nie wysiedziała.
... ruszyła do lodówki po coś do jedzenia...
Kurcze, normalnie jak bym siebie widziała, jak mam jakiś problem...
Opychamy się
;/
Postanowiła zostawić żarcie, żeby porozmawiać z Danny'm
Ten be słowa podszedł do niej i ja przytulił ;*




Oki, to tyle na dzisiaj.
Mam nadzieje, że się Wam chociaż trochę podobało.


Na koniec pragnę Was zaprosić na mojego drugiego bloga, którego prowadzę z moją przyjaciółką.
The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA


Do napisania ;*


2 komentarze:

  1. super notka;D kocham twojego blog<3 barzo mi sie podoba nowy wystrój domu ty to masz do tego talent;) super że ta notka jest taka długo to bardzo mi sie podoba;* wchodze również na The Sims 2 DOM NIE DO POZNANIA i świetne robicie te domy;)jestem stałą czytelniczką obu blogów i czekam na nn ;D jesteś wspaniała i cudownie prowadzisz tego bloga ;*pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Cudny dom. I mam pytanie. Jakie masz dodatki?

    OdpowiedzUsuń